Gå til innhold

Tone D. Aaberge diskusjons-post

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
har du? det hadde vært rå fet hvis du hadde klipt ut alt det tone hadde sunget(med komentarene til dommerene) og lagt det til nedlasing for oss hw.no brukere :)

da hadde SteffyBoy blitt den nye helten

Jeg har et lite klipp (15mb) første gang Tone er på audition. :) Der hun sjarmere alle dommerene i senk.. Hehe.

Noen med ftp? Sitter på isdn selv så...det sier seg selv.

Lenke til kommentar
stakkars tone, umulig for ho å lese gjesteboka, det er jo bare side opp og side ned med giftemål! DET er tragisk

*love*

ja, jeg så der på kvelden i går, og da var det en ny melding hvert minutt. Sjekk på tidspunktet når meldingene er lagt inn.

Lenke til kommentar

Jeg så på hide and seek på coloseum og gjett hvem som gikk rett forbi meg da jeg satt og ventet på at søsteren min skulle blir ferdig på toalettet?

TONE!

Alt skjedde i slowmotion, jeg observerte en lekker dame antrukket i det jeg tror var en slags boblevest og så generelt veldig sporty ut, men samtidig lekker ut på en gang. Jeg skjønte ikke hvem det var med engang men da jeg så det karakteristiske håret til Erik Flaa skjønte jeg det med en gangl like bak gikk også Eva Weel Skram.

Nå ble vel mange misunnelige. Uheldigvis var det bare over i løpet av noen sekunder. Og som den gentlemannen jeg er løp jeg ikke etter henne for en klem eller bilde som mange helt sikkert ville ha gjort. Men uansett; dette var herlig. Har litt problemer med å tenke klart her nå :p

Endret av ericthelord
Lenke til kommentar

Med den ene jobben jeg har, er jeg så heldig å være i umiddelbar nærhet av ett og ett av idolene... riktignok etterhvert som de blir utstemt. Gleder meg nesten til Tone blir utstemt av den grunn :!:

Hun var foresten gjest på "Rikets Røst" på TV 2 nå nettopp. Og hun var rimelig nice på det bildet som ble vist frem i Sverige.

Lenke til kommentar
Jeg så på hide and seek på coloseum og gjett hvem som gikk rett forbi meg da jeg satt og ventet på at søsteren min skulle blir ferdig på toalettet?

TONE!

Alt skjedde i slowmotion, jeg observerte en lekker dame antrukket i det jeg tror var en slags boblevest og så generelt veldig sporty ut, men samtidig lekker ut på en gang. Jeg skjønte ikke hvem det var med engang men da jeg så det karakteristiske håret til Erik Flaa skjønte jeg det med en gangl like bak gikk også Eva Weel Skram.

Nå ble vel mange misunnelige. Uheldigvis var det bare over i løpet av noen sekunder. Og som den gentlemannen jeg er løp jeg ikke etter henne for en klem eller bilde som mange helt sikkert ville ha gjort. Men uansett; dette var herlig. Har litt problemer med å tenke klart her nå :p

:w00t: Stilig.

Hvorfor skjer aldri sånt med meg...

Afseth, ble nesten litt nysgjerrig på hvilken jobb du nevner her er nå... ;)

EDIT: Gjest i Rikets Røst? *Se på web-tv!*

Endret av pain
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...