A.J Green Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Det er helt OK å engasjere seg for ting Lenke til kommentar
chil Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 stakkars tone, umulig for ho å lese gjesteboka, det er jo bare side opp og side ned med giftemål! DET er tragisk *love* Lenke til kommentar
SinIC Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 har du? det hadde vært rå fet hvis du hadde klipt ut alt det tone hadde sunget(med komentarene til dommerene) og lagt det til nedlasing for oss hw.no brukere da hadde SteffyBoy blitt den nye helten Jeg har et lite klipp (15mb) første gang Tone er på audition. Der hun sjarmere alle dommerene i senk.. Hehe. Noen med ftp? Sitter på isdn selv så...det sier seg selv. Lenke til kommentar
IBalic Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 stakkars tone, umulig for ho å lese gjesteboka, det er jo bare side opp og side ned med giftemål! DET er tragisk *love* ja, jeg så der på kvelden i går, og da var det en ny melding hvert minutt. Sjekk på tidspunktet når meldingene er lagt inn. Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 (endret) Jeg så på hide and seek på coloseum og gjett hvem som gikk rett forbi meg da jeg satt og ventet på at søsteren min skulle blir ferdig på toalettet? TONE! Alt skjedde i slowmotion, jeg observerte en lekker dame antrukket i det jeg tror var en slags boblevest og så generelt veldig sporty ut, men samtidig lekker ut på en gang. Jeg skjønte ikke hvem det var med engang men da jeg så det karakteristiske håret til Erik Flaa skjønte jeg det med en gangl like bak gikk også Eva Weel Skram. Nå ble vel mange misunnelige. Uheldigvis var det bare over i løpet av noen sekunder. Og som den gentlemannen jeg er løp jeg ikke etter henne for en klem eller bilde som mange helt sikkert ville ha gjort. Men uansett; dette var herlig. Har litt problemer med å tenke klart her nå Endret 14. april 2005 av ericthelord Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Med den ene jobben jeg har, er jeg så heldig å være i umiddelbar nærhet av ett og ett av idolene... riktignok etterhvert som de blir utstemt. Gleder meg nesten til Tone blir utstemt av den grunn :!: Hun var foresten gjest på "Rikets Røst" på TV 2 nå nettopp. Og hun var rimelig nice på det bildet som ble vist frem i Sverige. Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Er det noen som har tatt opp rikets røst og har klippet av tone? Jeg fikk desverre ikke sett det :/ Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 14. april 2005 Forfatter Del Skrevet 14. april 2005 Hun var foresten gjest på "Rikets Røst" på TV 2 nå nettopp. Og hun var rimelig nice på det bildet som ble vist frem i Sverige. Vet... Dette her, vel? Lenke til kommentar
GRendal Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 han fyren som ringte henne og ba om MSN. Jeg synes synd på deg. Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 (endret) Jeg så på hide and seek på coloseum og gjett hvem som gikk rett forbi meg da jeg satt og ventet på at søsteren min skulle blir ferdig på toalettet? TONE! Alt skjedde i slowmotion, jeg observerte en lekker dame antrukket i det jeg tror var en slags boblevest og så generelt veldig sporty ut, men samtidig lekker ut på en gang. Jeg skjønte ikke hvem det var med engang men da jeg så det karakteristiske håret til Erik Flaa skjønte jeg det med en gangl like bak gikk også Eva Weel Skram. Nå ble vel mange misunnelige. Uheldigvis var det bare over i løpet av noen sekunder. Og som den gentlemannen jeg er løp jeg ikke etter henne for en klem eller bilde som mange helt sikkert ville ha gjort. Men uansett; dette var herlig. Har litt problemer med å tenke klart her nå Stilig. Hvorfor skjer aldri sånt med meg... Afseth, ble nesten litt nysgjerrig på hvilken jobb du nevner her er nå... EDIT: Gjest i Rikets Røst? *Se på web-tv!* Endret 14. april 2005 av pain Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Hvordan er det med ukes pass via sms, på tv2 webtv? Får jeg en regning da eller trekkes det bare fra saldoen? Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Hvordan er det med ukes pass via sms, på tv2 webtv? Får jeg en regning da eller trekkes det bare fra saldoen? Kommer vel på regningen fra din leverandør... Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Har youngtalk fra netcom. Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 15. april 2005 Forfatter Del Skrevet 15. april 2005 Blir trenkt i fra hvor mye du har igjen.. Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=273903 Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Singelen: http://home.no/ragz-pain/Various_Artists_-...o_CDS-2005-SMS/ Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 (endret) Takker!! No problemo . Sykt fin hun var på det bildet i VG-artikkelen da (" ") Endret 15. april 2005 av pain Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg