Gå til innhold

Tone D. Aaberge diskusjons-post

Anbefalte innlegg

Ja, fra første året av Idol, så er det vel bare Kurt som har overlevd, delvis fordi han også vant verdens-Idol. Og gjør man det, så har man potensiale i utgangspunktet, og kanskje hadde han blitt oppdaget senere uansett. Fra andre året hører vi nå kun om Margareth Berger, og i det siste har også en av finalistene gitt ut CD eller singel eller hva det nå var. Tror det er mange av årets finalister vi aldri kommer til å høre noe mer om heller.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ikke jeg  :tease:  Håper for deres egen del at ikke dere sitter og følger med på idol som om det skulle være tv program nr 1, d er jo MØKKAprogrammet nr 1 på norsk tv... Jeg skal beskrive idol ut ifra de forskjellige fasene i programmet :p

Å så spennende - Å så dramatisk - Å så trist...

Begynner nesten å grine hver gang jeg ser på utstemmingen, og det er bare fordi hele greia er så inni* tragisk at man skulle jo tro at det var noen som døde, bare hør på musikken... Titanic stil :!:

Jeg slutter aldri å undre meg over hvofor noen aldri godtar at deres smak ikke er fasiten. Liker man Idol, så synes jeg man bør få lov til å se på det uten å bli mobbet av en trangsynt bedreviter som deg.

Respekterer synet ditt, for du har all rett til å si at du ikke liker Idol. Men du har ikke all rett til å si ting som "håper for deres egen del at ikke dere sitter og følger med på idol som om det skulle være tv program nr 1, d er jo MØKKAprogrammet nr 1 på norsk tv"

Og hvis det er møkkaprogram nr 1... hvorfor har det så mange seere da? Er det møkkaprogram bare fordi det er komersiellt og fordi mange liker det? :no:

Endret av Afseth
Lenke til kommentar
Tror det er mange av årets finalister vi aldri kommer til å høre noe mer om heller.

Må si meg enig der. Jeg tipper at Jorun, Ali og Tone blir de som folk vil huske om et år. Resten er for anonym/kjedelig til at de faktisk kan bli noe (ikke misforstå, Tone er ganske kjedelig hun også, men hun vil nok klare seg på sjarm).

Lenke til kommentar

Idol er ikke tragisk, det som er tragisk er programledernes dårlige vitser. Deltagerne er mer eller mindre flinke til å synge og jeg synes at det er god underholdning. Enig med SteffyBoy. De vi kommer til å huske er Jorun, Ali og Tone. Ingen tvil.

Endret av Grundig
Lenke til kommentar
Tror det er mange av årets finalister vi aldri kommer til å høre noe mer om heller.

Må si meg enig der. Jeg tipper at Jorun, Ali og Tone blir de som folk vil huske om et år. Resten er for anonym/kjedelig til at de faktisk kan bli noe (ikke misforstå, Tone er ganske kjedelig hun også, men hun vil nok klare seg på sjarm).

Det har definitivt hjulpet henne :yes:

Lenke til kommentar
Joda, utseende til Tone gjør nok at hun vil bli husket. Men jeg synes også at hun er ganske flink til å synge :)

Hun er god.. men hun er ikke den som er best. Men Idol - Jakten på en superstjerne handler også om image o.l En superstjerne skal ikke bare synge bra.

Lenke til kommentar

Hva ser dere i Jorun? Alt jeg ser er en sinnsykt slitsom dame som prøver alt for hardt å bli populær. Men hun har stemmen, det skal jeg ikke ta fra henne. En annen som jeg gjerne kunne sett hos thomas og harald neste fredag er den verste av dem, nemlig Cindy. Uff for en grusom ei. Håper for guds skyld tv2 produserne muter mic'en når hun skal prate med dommerene og programlederene.

Tone & Alejandro @ Spektrum!

Lenke til kommentar
Hva ser dere i Jorun? Alt jeg ser er en sinnsykt slitsom dame som prøver alt for hardt å bli populær. Men hun har stemmen, det skal jeg ikke ta fra henne. En annen som jeg gjerne kunne sett hos thomas og harald neste fredag er den verste av dem, nemlig Cindy. Uff for en grusom ei. Håper for guds skyld tv2 produserne muter mic'en når hun skal prate med dommerene og programlederene.

Når er det hun har prøvd "for hardt"?

Lenke til kommentar

Du er herved ignorert av meg i fremtidige poster...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...