Gå til innhold

Tone D. Aaberge diskusjons-post

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg tror jeg hadde syntes at det hadde vært ekkelt å bli oppringt av kåte gutter hele tiden. Hu har kjæreste og dere har ingen sjans i havet, sånn er det bare!

Nå har jeg hørt det og, og hvilken kjerring hopper ikke videre til det første og beste når hun kan velge og vrake? Det er synd å si det, selvom det kanskje gjelder begge skjønn, jenter er utspekulerte og er desverre ikke noe å stole på :p Høres kanskje litt kynisk ut, men å gå fra normalt liv til kjendis liv er det nok "sikkert" litt lett å bli høy på pæra av...

Lenke til kommentar
3. Om du skal snakke og skrive stygt om Sogndal, så vær så jævli snill å finn ut åssen «Songdal» egentlig skrives. Det bringer troverdigheten din opp en del hakk.

Os ruler Sogndal... Ihvertfall i fotball :p Utrolig hva man får med seg på hardware.no når man ikke ser på dritt tv.. Hun kommer fra Sogndal med andre ord?

*edit* ooops, trodde jeg var i en annen post på den siste her looool*

Endret av MetiCx
Lenke til kommentar
Hun går i latex for å vise seg frem. Jeg liker det. Lol.

Tviler på om målet med det innslaget var å leke så jævla deilig.

Hun er ikke akkurat bigfan av Britney S. osv, du kan jo sjekke www.vg.no (Ligger intervju der).

jeg tror ho gjør det for å vise seg, alle pene jenter gjør det.. selm om de ikke gjør utrykk for det, det er kanskje litt underbevist for ho selv også.

Lenke til kommentar

Tror du også hadde prøvd å vise deg fra din beste side om såpass mange så på deg hver fredag (/onsdag).

Da er det snart IDOL-kveld igjen da! Kos det ja... Ikveld blir det 80talls-hits/sanger fra året de ble født. Og Tone synger "Fast Car" av Tracy Chapman...

Blir nok artig :).

Lenke til kommentar

Ikke jeg :tease: Håper for deres egen del at ikke dere sitter og følger med på idol som om det skulle være tv program nr 1, d er jo MØKKAprogrammet nr 1 på norsk tv... Jeg skal beskrive idol ut ifra de forskjellige fasene i programmet :p

Å så spennende - Å så dramatisk - Å så trist...

Begynner nesten å grine hver gang jeg ser på utstemmingen, og det er bare fordi hele greia er så inni* tragisk at man skulle jo tro at det var noen som døde, bare hør på musikken... Titanic stil :!:

Skjønner ikke helt hvordan de folka som er med i Idol virkelig tror at de kan skaffe seg en skikkelig karriere innen musikk etter å ha vært med på det programmet der...

Går det ann å kalle det Kapitalist musikk? :p

Endret av MetiCx
Lenke til kommentar
Skjønner ikke helt hvordan de folka som er med i Idol virkelig tror at de kan skaffe seg en skikkelig karriere innen musikk etter å ha vært med på det programmet der...

Har ikke Kurt Nilsen klart seg bra? Har ikke han fått en karriere innen musikkbransjen?

Lenke til kommentar

Har ikke Kurt Nilsen klart seg bra? Har ikke han fått en karriere innen musikkbransjen?

Sant det, men det er ikke plass i musikk - norge til ti nye artister som etter hver Idol sesong skal komme med plater og klare å lage seg en karriere innen musikkbransjen.

Lenke til kommentar
Ikke jeg :tease: Håper for deres egen del at ikke dere sitter og følger med på idol som om det skulle være tv program nr 1, d er jo MØKKAprogrammet nr 1 på norsk tv... Jeg skal beskrive idol ut ifra de forskjellige fasene i programmet :p

Å så spennende - Å så dramatisk - Å så trist...

Begynner nesten å grine hver gang jeg ser på utstemmingen, og det er bare fordi hele greia er så inni* tragisk at man skulle jo tro at det var noen som døde, bare hør på musikken... Titanic stil :!:

Går det ann å kalle det Kapitalist musikk? :p

hva folk ser på er vel det samme. noen liker å se på idol, andre ikke. Titanic stil? Hva hører så du på da? Hard metall? Å så kul musikk det er da.....NOT

Av de to sesongene av Idol som har vært, så har jo aldri alle fått platekontrakt. Bare noen få. At Kjartan vant ifjor var et stort spm, kjedeligere menneske skal man lete lenge etter, og derfor hører man ikke mer fra han. Kurt har jo gjort stooor suksess i Norge og utlandet.

Men dette var Tone tråden, som fortsatt ser nydelig ut.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...