Gå til innhold

Tone D. Aaberge diskusjons-post

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen med supre skills som klarer å finne et bildet av tone i latex-drakten?

Jeg betaler gjerne litt som belønning.. Hadde jeg fått tak i det kan jeg slette all pr0nen jeg har på pcen for godt.

nå kødder du? FAEN! når fikk man se henne i det? jeg skal ha tv2 web tv! så kan jeg se tone og en ekstra hotell cæsar episode :) wooho

Lenke til kommentar
nå kødder du? FAEN! når fikk man se henne i det? jeg skal ha tv2 web tv! så kan jeg se tone og en ekstra hotell cæsar episode :) wooho

Desperat?

ja, Tone og cæsar. da er dagen reddet :D

jeezes så seriøste vi skulle være da...nei jeg er ikke despert har fast fitte, men er jo lov å være litt entusiastisk

Lenke til kommentar
Noen med supre skills som klarer å finne et bildet av tone i latex-drakten?

Jeg betaler gjerne litt som belønning.. Hadde jeg fått tak i det kan jeg slette all pr0nen jeg har på pcen for godt.

Hun hadde på seg samme røde (tettsittende) drakt som Britney Spears hadde i Oops I Did It Again-videoen.

Lenke til kommentar
Pain har du paypal? :)

Du er min helt.

btw. Warning for de som bruker wmp jeg fikk en helt syk lyd i starten av klippet. Og fikk feilmelding. Anbefales ikke i kombinasjon med headset.

(kan selvsagt hende det bare er min pc da.)

Nå må du slette all pr0n'en på maskina di. :p

Btw, fikk ikke høy lyd her. :)

Lenke til kommentar
Pain har du paypal? :)

Du er min helt.

btw. Warning for de som bruker wmp jeg fikk en helt syk lyd i starten av klippet. Og fikk feilmelding. Anbefales ikke i kombinasjon med headset.

(kan selvsagt hende det bare er min pc da.)

Nå må du slette all pr0n'en på maskina di. :p

Btw, fikk ikke høy lyd her. :)

Har slettet det ja. Hadde ikke all verden heller da. Er litt lei av de filmene uansett.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...