BennyB9 Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 har fått meg nytt 6800GT og det vil ikke boote ordntlig så jeg skulle formatere. Men når jeg har formatert og den kommer til kopierer filer alså det som er før installasjonen stopper den på 52,53,57,59 prosent. Jeg har prøvd tre xp cder og to dvd-rom, men det er akkurat det samme. Er det noe jeg kan gjøre eller er hd defekt? Slet med det her i hele går og er tom får ideer, har dere noen? Lenke til kommentar
odd123 Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Hadde samme prb som deg, prøvde ulike cd'r med winxp & ulike dc-rom, det som var feilen var, dessverre for deg, feil på HD. Prøv en annen HD å se om det hjelper. Lenke til kommentar
OpusNR1 Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Gigabyte Nforce3 250GB Bzerk 500watt, AMD Athlon 64 [email protected],snart 6800GT Kanskje forandre signaturen din? On topic: Enten er det noe galt med HD som odd foreslo, eller så kan det være noe galt med minnet. Prøv og bytt begge deler. Lenke til kommentar
underground Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Er det originale xp cder du har prøvd med? Lenke til kommentar
BennyB9 Skrevet 5. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2005 det er en segate barracuda 120gb. jeg frykta kanskje at det var HD feil ja. Har prøvd med en orginal xp cd og 2 brente. har hørt at man må installere sata-driver som man får på diskett men det har ikke jegt fått? den ble bygget på netshop. Jeg prøvde med en 20gb harddisk som jeg satt i sammen med sata-en men da gikk den i loop. kom nesten til xp logoen og så var det reboot. Også i sikkermodus. Kan det ha noe med 6800GT å gjøre det er jo nytt? Lenke til kommentar
BennyB9 Skrevet 5. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2005 endelig gikk det! det var bare å ta ut den ene rambrikka så gikk alt på skinner! i hvart fall hittil. Er det noe håp om at ram brikka kan funke i windows? merka ingen problemer før jweg formaterte? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå