knut Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 TEST: Asus WL-500g Deluxe Asus har igjen klart å lansere en ny trådløs basestasjon med enorme mengder funksjonalitet. Programvaren i denne er den samme som i den eldre utgaven, men raskere trådløst nett, raskere prosessor og to USB 2.0-porter er nytt. Holder det til en ny anbefaling? Les artikkelen her Lenke til kommentar
snarum Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 Finnes det andre trådløse routere som både fungerer som bridge og har usb som takler eksterne harddisker? Lenke til kommentar
NettKid Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 Dytte lurer på det samme ønsker å kjøpe meg men er ikke sikker noen som kan hjelpe. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 Dytte lurer på det samme ønsker å kjøpe meg men er ikke sikker noen som kan hjelpe. 7605293[/snapback] Asus WL-700gE har innebygd 160GB harddisk og usb-porter for tilkobling av eksterne disker nice bump btw Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 Den butikken som jeg har oftest handlet på er nok Netshop.no. Men den jeg har flest gode erfaringer med er Databutikken.no som er svensk. Her kommer varene ekstremt raskt osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå