Stephen Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Har en DVD brenner som fulgte med en DELL 8600, og nyeste firmware (C112) Var tom for plater, så jeg fikk noen til jul. Pletene heter That's Write, og skal støtte 1-4X. Men jeg får kun brent i 2,4X. Regnet kanskje med at platene var for dårlig, så jeg kjøpte en spindel på 25 stk til 250kr av merket Verbatim som skal støtte opp til 8X. Regnet da med at jeg skulle få brenne i 4X, men neida, kun 2,4X. De eldste platene mine var Memorex, og fikk alltid brent i 4X på de platene. Verbatim er jo ett bra merke, så jeg jadde jo regnet med at det skulle gå greit å brenne i 4X på de platene. Hva er feil? Lenke til kommentar
2peewee Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Last ned Nero Infotool og kjekk om brenneren er gott over i PIO mod istede for DMA. Viss den har det så har du problemet ditt der Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 De fleste eldre 4x brennere støtter 8x media kun på 2.4x. Samt 4x media støttes oftest bare kjente produsenter. Konklusjon: For å brenne på 4x må du ha 4x plater av god kvalitet. ukjente/lavkavlitetsplater og 8x plater vil ikke fungere. Har noen 4x plater som sannsynligvis vil virke, er du interessert i å kjøpe de kan du ta kontakt per PM. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå