G Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Oppdaget at ATI har forandret grensesnittet på web'en til noe skikkelig grimt. Nedlastningsiden for drivere ser ikke ut. Lenke til kommentar
_Prime_ Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 huff, det der virka forferdelig rotete, får håpe det blir bedre Lenke til kommentar
ML Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 (endret) det der var rett og slett tragisk! jeg blir bare forvirret edit: aha, begynner å skjønne det litt bedre nå men det var for rotete enn hva det var før! Endret 5. mars 2005 av ML Lenke til kommentar
guezz Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Det var kanskje litt mer oversiktlig før, men det tok meg bare omtrent fem sekunder å finne frem til den rette driveren. Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Det er jo bae å søke på drivers også kommer en liste og vips, hent ned. Lenke til kommentar
L03VIk Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Forferdelig mye mer rotete ja. Må bruke mange flere klikk for å få tak i filene nå enn før også. På den annen side er det vel ikke SÅ ofte man skal inn å laste ned disse filene, så man blir vel vant til det nye systemet etterhvert... Lenke til kommentar
jovaa Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Nja, ikke så ille da. Har du vært der en gang så veit du jo hvor du skal se. Lenke til kommentar
arokh Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Skjønner ikke hva som var galt med forrige greia jeg, begynner å lure på hva slags tulling ati har som webmaster. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå