Gå til innhold

Mange som har forhåndsbestillt 350D?

Anbefalte innlegg

Selv hadde jeg ikke tenkt til å oppgradere min 300D med noen 350D. Etter å ha sett spesifikasjonene og endel samples av 350D på høyere iso, så det likevel interessant ut. Når det i tillegg var så lett å få 5500,- for 300D'en så var valget enkelt (var solgt etter 2 timer på Finn).

Har nå fått bekreftet leveringstid på 20. mars. Dette er jo også den offesielle leveringsdatoen til Canon, selv om noen på Tasmania mener den er tilgjengelig der allerede.

Så da er det bare å smøre seg med en god porsjon tålmodighet :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Snakket med Canon på fotomessa i dag som sa at 90% av 350D'ene som kommer hit først blir sorte. Leveringsdato fra 15. mars mot 20. som jeg har hørt tidligere :)

Testet også kameraet i dag. Det er ganske lite å holde i for mine store hender, men mer solid og kompakt bygget enn forgjengeren.

Lenke til kommentar

B&H Photo i USA fikk inn kameraet allerede på tirsdag. Da jeg så det kansellerte jeg bestillingen min hos Komplett og bestilte direkte derfra. Jeg angrer ikke - det ble sendt i dag og jeg har allerede trackingnummer fra UPS. Får det vel på mandag tenker jeg.

Prismessig skulle det inkludert moms og tollavgift bli litt lavere enn Kompletts pris (som var 8.395,- for kit); jeg brukte det inntjente på raskere og større minnekort.

Lenke til kommentar

Jeg har bestilt på Fotovideo.

Sitat fra mail:

Kamera er leveringsklart ca 14 mars. Vi har fått bekreftet leveringsdag 14 mars men det hender at det blir 1 til 2 dagers forsinkelse pga at varene skal sendes fra Amsterdam til Gjøteborg og så til Oslo.

Lenke til kommentar

Hiro er det verdt og få en så mye dårligere garanti og reklamasjonsrett, bare for å få kameraet noen få dager tidligere?

Når det gjelder kamerahus gidder jeg ikke å bestille dette fra USA, da det ikke er stor nok prisforskjell.

Lenke til kommentar

Kameraene fra B&H har vanlig ett-års Canon garanti, gyldig hos autoriserte serviceverksted verden over. Er det så mye dårligere enn det du får hos f.eks fotovideo.no?

Uansett, jeg reiser på tidlig påskeferie, og har *veldig* lyst til å ha kameraet i hende før det. Mye sikrere å bestille fra en butikk som allerede har kameraet inne enn å håpe på at Canon får det til Norge akkurat den datoen de har sagt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...