Gå til innhold

Lei av Dell, HP, Acer+++

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
MPX selger Cinet Smartbook 1300 under navnet MPX Notebook KN1.

Ja jeg vet det. Er en intressant pc, men skulle likt å sett et 6800 kort i den. Inspiron 9300 er perfekt for meg bortsett fra den gigantiske skjermen. Finnes det ingen andre som har 6800 i en 15 tommer!?

Lenke til kommentar
MPX selger Cinet Smartbook 1300 under navnet MPX Notebook KN1.

Ja jeg vet det. Er en intressant pc, men skulle likt å sett et 6800 kort i den. Inspiron 9300 er perfekt for meg bortsett fra den gigantiske skjermen. Finnes det ingen andre som har 6800 i en 15 tommer!?

Ikke enda hvertfall. Men du har Sager 7620 med Mobility Radeon X800 med 15.4"! Dæven den er stygg! :!:

np7620.jpg

7620_5_.jpg

http://notebookforums.com/showthread.php?t=69897

Ultraportabel! :whistle:

Endret av Fredrik Larsen
Lenke til kommentar

ta en titt på asus z71v, hvis ikke asus er for kjedelig for deg da... rart krav forresten... :lol:

evt z71a hvis du ikke trenger å kunne spille.

Endret av petter;
Lenke til kommentar

Den var ikke dum, men jeg orker ikke bestille fra utlandet.. Dårlig at Dell ikke leverer i9300 med 15". Da hadde den sikkert blitt aktuell for enda fler, noe som betyr mer penga i kassen. De må innse behovet i markedet. hehe :!:

Lenke til kommentar
Den var ikke dum, men jeg orker ikke bestille fra utlandet.. Dårlig at Dell ikke leverer i9300 med 15". Da hadde den sikkert blitt aktuell for enda fler, noe som betyr mer penga i kassen. De må innse behovet i markedet. hehe :!:

PCTorque selger internasjonal garanti fra Warrantech! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...