StrongBad_ Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 (endret) Bak på OCZ PowerStream psu'en min er det tre skurehøll? Hva er dettte til? justere strømmen? #topic endret litt# Endret 5. mars 2005 av Jankee Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 ja den lar deg justrere 12 3,3 og 12v railen Lenke til kommentar
StrongBad_ Skrevet 5. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2005 Hva er vitsen med det da? jeg tror viftene går saktere enn før, den bråka mye mindre etter jeg fikk den igjen etter reperasjon.. Hva går de forskjellige til da? Lenke til kommentar
*Tesche* Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Hvorfor har du strømforsyninga di på 115v? Er du i utlandet eller bare ute etter å sprenge psu? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Eh.. det står Virtual hideout nederst i hjørnet, noe som kanskje kan bety at det ikke er hans egen PSU. Lenke til kommentar
StrongBad_ Skrevet 5. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2005 Jeg det er ikke min egen, fant ikke kamera så bare fant en lignende på nettet.. Jeg har min på 230v men hva skjer hvis jeg skrur på en av de skruene? for eks 3,5 V ( er ikke det viftene) Lenke til kommentar
j-- Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Ikke still på de! Det er potmetere som stiller hvor stor spenning de forskjellige rails'ene får. Om du stiller for masse på de kan du drepe komponenter! Lenke til kommentar
maze Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Normalt trenger du ikke stille på de. men kan jo være veldig kjekt hvis 12v bare er 11,7. Så kan man bare skru litt opp. Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 kjekt... skulle vært slik på alle psu... Lenke til kommentar
likferd Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 kjekt...skulle vært slik på alle psu... Med tanke på hvor mange som har flyttet på den røde bryteren av nyskjerrighet, tror jeg det er best at slike funksjoner er forbeholdt entusiast-psuer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå