Drakan Wolf Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Hei, jeg har et problem... Hva er høyest når det gjelder Tx Power? Leven 1 eller level 6??? Har store problemer med å få koblet meg til det trådløse nettverket... Skjønner ikke helt hvorfor... Med vennlig hilsen Trond Lenke til kommentar
luxus Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Kanskje opplyse om hva slags AP / nettverkskort dette gjelder? På nettverkskortet mitt oppgir jeg TX power i %, og i APet oppgir jeg det i fra 19mW til 84mW... Så, et eller annet sier meg at 1-6 er ganske produsentspesifikt, og ikke en generell standar. Lenke til kommentar
Drakan Wolf Skrevet 5. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2005 Kanskje opplyse om hva slags AP / nettverkskort dette gjelder?På nettverkskortet mitt oppgir jeg TX power i %, og i APet oppgir jeg det i fra 19mW til 84mW... Så, et eller annet sier meg at 1-6 er ganske produsentspesifikt, og ikke en generell standar. Det er et D-Link AirPlus ExtremeG+ (DWL-G520+) kort det er prat om her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå