Dahl Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Heisann! Jeg har problemer med den hjemmebygde PC-en min. For at lyden skal komme i begge høytalerne, så må jeg putte kabelen fra høyttalerne halvveis inn i ingangen på maskinen, slik at jeg får lyden som skulle vært i venstre høyttaler i begge høyttalerene. Dette gjelder også når jeg bruker hodetelefoner på tilkoblingen foran. Hvis jeg putter kabelen helt inn kommer lyden kun i venstre høyttaler. Hva jeg har forsøkt: Dytte alle kabler ordentlig på plass og sjekke at de sitter på riktig plass. Sjekket at lydinstillingene er som de skal. Maskinen min har følgende: Memory Corp 512MB DDR PC3200 Minne MSI K8N NEO2 PLATINUM S939 Hovedkort med integrert lydkort Club3D GeForce 6800 128MB Skjermkort AMD Athlon 64 3500+ 2.2GHz HT Socket 939 Win XP SP2 Alle drivere til alt oppdatert Noen som har noen idé om hva grunnen til feilen kan være? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 5. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2005 Fikk fikset det nå, det var den ene kontakten fra høyttaler-utgangen foran på kabinettet som satt på feil sted. Av en eller annen merkelig grunn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå