Gå til innhold

Skjermkort vil ikke funke?


Anbefalte innlegg

Hei ja..

 

Jeg har nylig gått til innkjøp av denne snasne godbiten..når jeg satt den i og fyra opp PC-en så nærmest skrek den "Your CPU may have a problem" og ingenting skjedde på skjermen. Vifta på skjermkortet starter da, så det fungerrer jo..

 

Jeg bytta tilbake til det gamle en Radeon 9200 fisle-kort og da var alt som normalt. Jeg prøvde å resette bios og sette i kortet men nei..ikke snakk om at det skal funke.

Jeg har Albatron K8X800 Pro II hovedkort, med AMD 2800+ 64 bit prossessor..hvis det er til hjelp..

 

Hva i helvede er gærent?? Noen som har opplevd det samme..?

 

All hjelp mottas med takk :(:yes:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

kjenner ikke til det ati-kort greiene, men vil anta ati sine kort også konsumerer strøm.

om det er som med mitt nvidia 6800 ultra, så trenger skjermkortet egen tilkopling for strøm.

glemmer du den vil maskina hyle masse rare lyder ja :-)

(strømkontakten jeg omtaler er tilsvarende som du benytter for cd-rom, hd o.l)

lykke til videre. og gled deg til og få flotte bilder i spill ;-)

Lenke til kommentar
kjenner ikke til det ati-kort greiene, men vil anta ati sine kort også konsumerer strøm.

om det er som med mitt nvidia 6800 ultra, så trenger skjermkortet egen tilkopling for strøm.

glemmer du den vil maskina hyle masse rare lyder ja :-)

(strømkontakten jeg omtaler er tilsvarende som du benytter for cd-rom, hd o.l)

lykke til videre. og gled deg til og få flotte bilder i spill ;-)

Hm, du sier no, men det sto ffs ikke noe om det i installasjonsguiden.. :S

Lenke til kommentar
det spørs vel, men vet du ikke hvor stor strømforsyning du har???.. det hadde vært tjekt å vite. for det er jo mulig at kortet ditt er defekt!

Det er nettopp det som er dritt, det klistremerket på boksen er bak plata til sjølve chassiet.. :hmm: menneh, jeg skal spørre der pcen ble bygd på mandan.. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...