razh0r Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 (endret) Jeg lurer om noen vet om det er noen som selger gitar-bladet Young Guitar i Trondheim? Skulle gjerne hatt det nyeste nummeret med Alexi Laiho tab-book! Takker for svar. Er det eneste alternativ å kjøpe fra www.young-guitar.com ? Endret 5. mars 2005 av razh0r Lenke til kommentar
Tumbleweed Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Hm. Jeg regner med at du har vært innom Narvesen og Tre 45? Narvesen kan bestille for deg hvis de ikke har det. T'Weed PS: jeg lempa inn ca 60 kg gitarblader på Spiderman i fjordgata for en måneds tid siden, mest GP GW og GM fra 1989 og oppover......finnes sikkert for en billig stk-pris. T'Weed Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 5. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2005 Hm. Jeg regner med at du har vært innom Narvesen og Tre 45?Narvesen kan bestille for deg hvis de ikke har det. T'Weed PS: jeg lempa inn ca 60 kg gitarblader på Spiderman i fjordgata for en måneds tid siden, mest GP GW og GM fra 1989 og oppover......finnes sikkert for en billig stk-pris. T'Weed Har ikke vært å sjekket ennå, men jeg skal love å gjøre det i neste uke! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå