Droideka Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Volkswagen har i lys av Golf V GTi lanseringa, lagd ein "remake" av Gene Kelly's Singing in the rain, der ein ved hjelp av datateknologi har overført andletet frå originalfilmen inn på den "nye", moderande Kelly, artig. ::lagra som:: Kulissane er ein eksakt kopi av dei på 20- talet, og dei nytta 3 ulike dansarar fordelt på dei ulike scenane. Ein av dei, David "Elsewhere" Bernal, kjenner du sikkert att ifrå dette kjende filmklippet. Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 David "Elsewhere" Bernal, kjenner du sikkert att ifrå dette kjende filmklippet. Fy fader det filmklippet var rått. Helt sykt å se på! Har aldri hørt om fyren men fy fader som han beveger seg Lenke til kommentar
scoot Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Kan noen skaffe den i .mpg, liker ikke .mov filer siden jeg vil unngå quicktime Lenke til kommentar
Dwagon Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Kan noen skaffe den i .mpg, liker ikke .mov filer siden jeg vil unngå quicktime heh du liker heller ikke .mov Quicktime alternativ ikke realplayer ^^ den er kjekk den Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Kjempetøff! Digger den! :!: Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Evig fascinerende reklame! Lenke til kommentar
miCro Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Er det mulig å få tak på sangen fra reklamen noen plass? Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Tips: BRUK MPLAYER (mplayer.sf.net) Deretter, når du har klippet på PCen din, skriver du dette i CMD: mplayer -dumpaudio "D:\Downloads\golfgti.mov" Lenke til kommentar
miCro Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Jeg er klar over den muligheten, men jeg håpet det muligens var lagd en lenger utgave av sangen. Lenke til kommentar
JBlack Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Ahhh! Elsewhere er konge. Spesielt på klippet fra Kolla 2001. Er så kul åpning, når han kommer inn som den 'dorken', også plutselig bare smelter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå