Osse Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 (endret) Vil bare si a Hitachi S-ATA 160 GBer ei bråkebøtte av de skjeldne når den arbeider, huff. Har ikke hørt på makan til HD bråk siden gamel quatum fireball Så styr unna dersom du skal ha en stille PC. Må vel bestille meg en seagte, sån går det når en ikke blir ved sin lest. Jaja, får vel fungere som backupdisk. Endret 5. mars 2005 av Osse Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Har 2stk Hitachi 160Gb S-ATA i RAID 0. Ingen problemer her, litt svak knatring (men må legge øret helt intill PC'en for å høre det) når de skriver, men er bortsett fra det musestille. Noe jeg ikke kan si om Maxtor og WD som oftest lager en suselyd eller pipelyd så lenge de er på. Lenke til kommentar
GRendal Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Har Hitachi 250GB og er veldig fornøyd. Den spinner opp ved load noen ganger, men ellers er den veldig stillegående. og kjapp! thumbs up:Y: Lenke til kommentar
Osse Skrevet 5. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2005 nå, vel var nok noe ekstremt under oppdatering til SP2, fikk et forferdelig inntrykk av den. Men den er fortsatt betraklikg mer støyfull en seagte, og knatringen er for tydlig, det gjelder foresten samsung også. Største problemet er småvirbrasjoner som forplanter seg til kabinettet Så det må nok strikkoppheng her. men er jo ikke alverdens plass i et coolermaster ATC. Men det er uten tvil HD som lager mest lyd i kabinettet, mest pga at virbrasjoner forplanter seg til kabinettet. Lenke til kommentar
KAS Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 (endret) Du kan jo laste ned og kjøre Hitachi Feature Tools og justere AAM-verdien til et minimum, og se hvordan det utarter seg da Hvordan mener du støynåvet er i forhold til de andre diskene dine når den idler (ikke jobber)? Endret 5. mars 2005 av KAS Lenke til kommentar
Doffer Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Dette hørtes ikke så koselig ut nei. Jeg har flere Seagates og er knallfornøyd med dem! De er nesten lydløse! Lenke til kommentar
Porsta Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Min Maxtor er en j***** bråkebøtte. Den bråker ekstremt når den jobber... Lenke til kommentar
Osse Skrevet 6. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2005 (endret) Kas,når den ikke jobber så er den ikke så gal, i lyd, men den har virbrasjoner som forplanter seg til kabinetet og lager resonans. Så jeg må nok bare konkludere med a det er første og siste disk av hitachi for meg. Skal heller betale den 50 lappen som seagate koster mer med et smil. Blir aldri noe annet en seagate for meg nei. Har et par samsung også, de er betraklig mer stille i idle en den der hitachi saken. Men de knatrer faktisk mer eller tydligere en hitachien når de jobber. PS. Samsung sine gamel CD brennere er suverene til å lese ripetet plater min slot in pioner nektet å lese mine vel brukte general plater, men min gode gamle samsung cd brenner , "skikkelig fin type", leste uten problemer Skal foresten stole på fok på forumet her og bestille meg en benq DVD brenner , siden de jeg har hørt her sier den er flink til å lese ripete plater, men jeg gruer til min kjære samsung cd brenner går av med pensjon, skal faktisk spare på den slik at jeg kan hente den frem når de der nymotens optiske medier ikke klare å lese mine plater. Ps et sukk når det gjelder Coolermaster kabinett, vifta den 60x60 cm vifta som er med disse kabinett, den er fin til å hoppe på og kastes i søpla. Men stort + for at det er rimelig enkelt å sett en artic cooling 8 cm i det 6 cm hullet vifte der i stedet , ps ARtic Cooling sine kabinettvifter er bedre en selv papst !!!!! og det til en brøkdel av prisen. Endret 6. mars 2005 av Osse Lenke til kommentar
Osse Skrevet 6. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2005 (endret) men nå skal jeg teste om det ingrete grafikkortet takler general, og banke noen big stars Dersom ATi Xpress200 ikke takler general , ja da sender jeg klage på Snorehh til forbrukerådet ! Ps skriveleifer er min følgesvenn Endret 6. mars 2005 av Osse Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå