Hefla Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Vurderer veldig å gå til innkjøp av en ultraportabel pc på ebay. Mye gromt der til ikke alt for avskrekkende priser. Noen som vet om noen bra test sider med ultraportable som du får i japan/usa? Noen som kanskje også kan anbefale noe? Har litt lyst på en 10" evt kanskje en 12" med god batteritid! Hallvard Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 (endret) Sorry, vet ikke om noen gode sider. Vil bare minne om at om du kjøper noe som ikke leveres i Norge får du den heller ikke reparert her, kjøpsloven gjelder ikke om du kjøper i utlandet og ofte gjelder ikke en gang garantien utenfor markedet maskinen er solgt i. Verd å tenke på. Før du bestiller sjekk med produsenten (Ikke selger!) om du får garanti og service. Jeg vurderer selv å kjøpe utstyr fra utlandet for tiden, og dette er en av de tingen jeg jobber med å få svar på. Det er slett ikke alle som tilbyr worldwide service. Edit: Selv finner jeg det litt meningsløst at en bærbar maskin ikke skal kunne repareres overalt hvor produsenten har avdelinger. Hvis jeg tar med min laptop som jeg har kjøpt i Norge til USA for å være der en måned, og noe svikter, skal jeg ikke kunne få reparert den før jeg kommer hjem? Det er nokså håpløst. Men slik er det faktisk med enkelte merker. Geir Endret 5. mars 2005 av tom waits for alice Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå