shit89 Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Etter å ha installert og prøvd Insektors og Gamejackal får jeg følgende melding på DVD-rommen, CD-brenneren, de tre virtuelle drivene mine: Windows lastet enhetsdriveren for denne maskinvaren, men kan ikke finne maskinvareenheten. (Kode 41) I BIOS oppdager maskinen drivene, men windows finner dem ikke. Hva kan jeg gjøre? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Har du installert Nvidia sine IDE-drivere? Avinstaller de om du har gjort det. Lenke til kommentar
shit89 Skrevet 5. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2005 Hadde installert dem. Fjernet dem, det hjalp ikke. Installerte dem på nytt, hjalp heller ikke. Jeg fikk problemet etter jeg installerte de to programmene nevnt i topic. Begge er fjernet, men jeg har fortsatt problemet... Hva kan jeg gjøre? Lenke til kommentar
shit89 Skrevet 5. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2005 Problemet løst! Måtte gå inn i registeret og slette et par nøkler. Ikke lett det... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå