Skurupu Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 (endret) Jeg har nylig begynt min nye jobb som nattevakt på 7-Eleven (Sitter her nå, faktisk). Er allerede drittlei av radiosanger og trenger noe å høre på som ikke skremmer vekk kunder. Jeg er vell ett lite metaltroll, men hører på det meste egentlig. Jeg tenkte jeg skulle brenne ut noen låter som jeg selv synes er bra, og som absolutt ikke skremmer kunder. Eneste låten jeg kommer på i farten er Pink Floyd med Comfurtable Numb. Har dere noen forslag til "barnevennlige" sanger? Kom med dem! Endret 5. mars 2005 av Skurupu Lenke til kommentar
Purify Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Hele Damnation-albumet til Opeth må da vel fungere flott? Lenke til kommentar
Döden Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Metallica - Fade to Black Metallica - Welcome Home Led Zep. - Stairway to Heaven Dire Straits - Brothers in Arms Dire Straits - Sultans of Swing The Beatles - Yellow Submarine The Beatles - She Loves You The Beatles - Hey Jude The Beatles - Help Metallica - One Black Sabbath - Paranoid Black Sabbath - Iron Man Black Sabbath - Hele Master of Reality albumet + Sabbath Bloody Sabbath Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 (endret) Chroma Key (audio -> andre fra venstre, blått cover, tittel "You Go Now"). Kan høre på hele albumet her, passe sløv nattmusikk med lakonisk vokal. Endret 5. mars 2005 av Nisje Olm Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Hele Damnation-albumet til Opeth må da vel fungere flott? Støttes. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 ...And You Will Know Us by the Trail of Dead - Source Tags & Codes Lenke til kommentar
Tenshi Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Brenn noe litt funky da, Ralph Myerz, Annie, Ugress, Kings of convenience....hvofor ikke? Får deg i godt humør, og kundende liker det garantert Tenshi Lenke til kommentar
random_wannabe Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 noe som (nesten) alltid slår ann er soundtrack til KJENTE filmer! vil anbefale LOTR, Freddy vs. Jason( ), og mange kjente familiefilmer :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå