Gå til innhold

Ctrl + enter i Firefox

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

du har ihvertfall Ctrl+Enter og Shift+Enter for .org og .net..

prøvde å se om jeg fant noe ut av det, og på linje 176 i <Firefox-mappe>\greprefs\all.js så endret jeg til dette :

pref("browser.fixup.alternate.suffix", ".no");

uten suksess... var bare ett skudd i mørket though...

EDIT .det var Ctrl og ikke Alt+Enter

Endret av dga01
Lenke til kommentar

dga107 sitt forslag er akkurat det du er ute etter, men måten det gjøres på er en litt annen, fordi den filen vil bli endret tilbake igjen når du åpner leseren på nytt.

Måten du gjør det på er da: skriv about:config i adresselinjen (og trykk enter) -> søk etter suffix -> finn nøkkelen kalt browser.fixup.alternate.suffix -> den siste verdien heter .com, endre den til .no (høyreklikk -> endre -> skriv .no -> OK] -> og surf videre som før.

Lykke til! :thumbup:

Lenke til kommentar
dga107 sitt forslag er akkurat det du er ute etter, men måten det gjøres på er en litt annen, fordi den filen vil bli endret tilbake igjen når du åpner leseren på nytt.

Måten du gjør det på er da: skriv about:config i adresselinjen (og trykk enter) -> søk etter suffix -> finn nøkkelen kalt browser.fixup.alternate.suffix -> den siste verdien heter .com, endre den til .no (høyreklikk -> endre -> skriv .no -> OK] -> og surf videre som før.

Lykke til! :thumbup:

det funker fremdeles ikke for meg, men jeg bruker aldri den funksjonen, så det ække så viktig...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...