Boralis Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 (endret) Fikk i dag mitt stacker kabinett og er forsåvidt fornøynd, men la meg si med en gang at dette ikke er LianLi. Men her er en av overraskelsene jeg fikk, grafikkortet et X850XT passet ikke helt uten vidre i dette kabinettet da sporet bak faktisk var for kort. Her ser dere at jeg faktisk måtte klippe meg 5-6 mm innover for å få dette på plass Endret 4. mars 2005 av Snekker`n Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 4. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2005 (endret) Kan jo legge noen bilder her da, men jeg er ikke ferdig med monteringen enda,så det blir bedre . Endret 5. mars 2005 av Snekker`n Lenke til kommentar
j-- Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Det er egentlig litt skuffende at et kabinett som skal holde en høy standard ikke klarer å lage store nok hull til ekspansjonskort... Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 (endret) Mulighet for et par bilder ? Siden jeg så det på forsiden av hw.no har jeg blitt helt... Skal kanskje ha meg en liten barebone ved neste store hw-kjøp, men CM stacker virker så digg. Endret 5. mars 2005 av Ozelot Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 5. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2005 Mulighet for et par bilder ?Siden jeg så det på forsiden av hw.no har jeg blitt helt... Skal kanskje ha meg en liten barebone, men Cm stacker virker så digg, dessuten tror jeg det mye bredere enn mitt chieftec. Se post 2 Lenke til kommentar
BalleKnalle Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Uhhh... Har bestillt meg Stacker jeg oxo.. Håper jeg får all driten min inn kabbisen Lenke til kommentar
AltuZ Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Snekker`n off topic : men hvor mange kabinetter/pc`er har du egentli ? kjipern at du måtte klippe i det da.. for det er pent Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Hehe, har tenkt å kjøpe meg stacker, tror du jeg får samme problemet med mitt x800xt ? Hva gjorde du med ditt selvbygde kabinett ? Er det god nok lufting i bunn til og plassere en radiator der ? noen spørsmål og et til, er det verdt pengene ? Lenke til kommentar
Darth Kjell Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Dette var sannelig overraskende. Rart at et så dyrt kabinett ikke har plass til slikt. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 5. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2005 (endret) Snekker`n off topic : men hvor mange kabinetter/pc`er har du egentli ? kjipern at du måtte klippe i det da.. for det er pent Har vel 5 forskjellige stående her Nå er det ikke så ille da dette er bak på kabinettet så jeg skal file det til slik at det ikke synst, men dette burde ikke forekomme på et nytt kabinett . Det ser ut som de ikke har tatt høyde for at kontakten for lcd skjerm er bredere enn den til ctr skjerm, så de som ikke har denne kontakten slipper å klippe bort noe . Hva gjorde du med ditt selvbygde kabinett ? Er det god nok lufting i bunn til og plassere en radiator der ? noen spørsmål og et til, er det verdt pengene ? Mitt selvbygg lever i beste velgående,det står her. Ja det er bra lufting og i bunnen er det et gitter som kan fjernes da får du en åpning på ca 10 x 30 cm, skulle være ypperlig til en radiator. Ja jeg vil si kabinettet er verdt pengene . Endret 5. mars 2005 av Snekker`n Lenke til kommentar
underground Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Trodde ekspansjonskortene var standard størrelse. Har sett flere her på forumet som har hatt problemer med skjermkort med DVI i stacker kabinettene sine. Jeg har dette kabinettet selv med ett PC Radeon 9800PRO men der må DVI kontakten ligge lenger inn på kortet da siden det passer helt fint her. Var en som løste det med og skru av den ene festeskruen på dvi kontakten, men dette burde absolutt ikke forekomme på ett kabinett til denne prisen. Jeg er hvertfall storfornøyd med CM stacker. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 5. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2005 Trodde ekspansjonskortene var standard størrelse. Har sett flere her på forumet som har hatt problemer med skjermkort med DVI i stacker kabinettene sine. Jeg har dette kabinettet selv med ett PC Radeon 9800PRO men der må DVI kontakten ligge lenger inn på kortet da siden det passer helt fint her. Var en som løste det med og skru av den ene festeskruen på dvi kontakten, men dette burde absolutt ikke forekomme på ett kabinett til denne prisen. Jeg er hvertfall storfornøyd med CM stacker. Ser ut som problemet forekommer kun med 800 serien fra ATI + 6000 serien fra Nvidia. Men sant nok det bør ikke forekomme, jeg løste det med en niblertang og skal pusse rundt etterpå. Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Bruker du ikke kabinettet dit i tre lenger snekker'n? Elsker det kabinettet personlig, men har en liten forkjærlighet for stacker også da Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 5. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2005 Bruker du ikke kabinettet dit i tre lenger snekker'n?Elsker det kabinettet personlig, men har en liten forkjærlighet for stacker også da Som du ser litt lengre opp her, så er det også i daglig bruk, står ved siden av meg her og det vil det nok fortsette med Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 5. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2005 hva er stacker? Det er det kabinettet du ser bilder av i denne posten, et uhyre populært kabinett . Lenke til kommentar
apwr Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 (endret) Jeg har ingen problemer med mine to 6800GT-kort i mitt Stacker kabinett, bare så det er sagt. Dette avkrefter vel at problemet også forekommer med 6800-kort!? Endret 5. mars 2005 av apwr Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 5. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2005 Jeg har ingen problemer med mine to 6800GT-kort i mitt Stacker kabinett, bare så det er sagt. Dette avkrefter vel at problemet også forekommer med 6800-kort!? Men har du PCI e kort da? det ser ut som disse har ene kontakten lengre til siden enn agp kortene. Lenke til kommentar
apwr Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Jeg har ingen problemer med mine to 6800GT-kort i mitt Stacker kabinett, bare så det er sagt. Dette avkrefter vel at problemet også forekommer med 6800-kort!? Men har du PCI e kort da? det ser ut som disse har ene kontakten lengre til siden enn agp kortene. Har PCIe-kort ja! Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 5. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2005 (endret) Jeg har ingen problemer med mine to 6800GT-kort i mitt Stacker kabinett, bare så det er sagt. Dette avkrefter vel at problemet også forekommer med 6800-kort!? Men har du PCI e kort da? det ser ut som disse har ene kontakten lengre til siden enn agp kortene. Har PCIe-kort ja! OK, men har det da samme typen kontakt på den siden som mitt eller har det vanlig ctr kontakt der, spør siden den er smalere . Og en annen ting , pass fingrene inni stackern. Endret 5. mars 2005 av Snekker`n Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå