Gå til innhold

Finnes bærestropp til SE?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Yoshi

Det gjør det sikkert.

Justfuckinggoogleit, vil vel noen si.

Mend et finnes bærereimer i alle slag.

Originale, uoriginale og univresale.

Det eneste din K700i trenger for å feste på en standard bærereim er et sted å feste den!

Orker ikke å forklare dypt så sent på natta, men det skulle være lett å skjønne.

Lenke til kommentar

:hmm: Ser ikke noe feste for stropper e.l. på K700. Har googlet litt og har heller ikke inntrykk i at det finnes "hundretusenvis" av slike stropper/vesker heller. Har funnet et par skins man kan sette på med åpning for stropp, men ikke funnet en som har den bæreløsningen jeg er ute etter.

 

Om noen vet om gode web-butikker er jeg åpen for tips.

Lenke til kommentar

Hvis du tar av batteri dekselet på din k700i, så vil du se helt i bånn en liten tapp som du kan feste snora di rundt. da vil den komme ut av to hull som du ser når du setter på dekselet igjen.

 

Ta deg en tur innom hvem som helst mobil butikk å spørr etter en neckstrap. De aller fleste har dette! :roll:

Lenke til kommentar
:hmm: Ser ikke noe feste for stropper e.l. på K700. Har googlet litt og har heller ikke inntrykk i at det finnes "hundretusenvis" av slike stropper/vesker heller. Har funnet et par skins man kan sette på med åpning for stropp, men ikke funnet en som har den bæreløsningen jeg er ute etter.

 

Om noen vet om gode web-butikker er jeg åpen for tips.

Vi har ihvertfall 10-12 forskjellige i min butikk.

 

Noen uten skrift, andre emd SE eller Siemens.

 

Ellers har H&M og mange andre klesbutikker hatt slike kjempelenge.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...