Gå til innhold

Nytt navn på "Søppel": Hva er ditt forslag?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mot i fingra (skrive mye ikke sant) :p

Pauserommet

Kantina (Babethreaden er mat :p )

Er mot en sammenslåing av "annet" og "søppel"

For hvis dere legger merke til det er "søppel" som regel helt full førsteside,

og noen ganger må du trykke på 2 tallet helt nede i hjørnet for å finne alle emner som er svart på, neida jeg sier ikke at det er et stort problem for meg å trykke på det 2tallet, men ved å blande inn annet i dette virvaret av tråder, jeg syns det er. I anett er det også noen ganger 1 hel side. Så det blir 2 sider med aktive emner i kategori, det er det jeg er litt i mot, og kanskje det at Søppel ved sammenslåing av annett at det blir en blanding av meget seriøse tråder og ikke så fullt seriøse tråder.

og for ikke få øyvind_dahle løpende etter meg: -Jeg anser babethreaden som seriøs

og den bør heller ikke ligge under en kategori med navn søppel :cool:

Endret av The Strategy-player
Lenke til kommentar
Jeg forstår det dit hen at vi nå omtrent kan velge navn random, da det er lite som ser ut til å ha stort flertall. Lekeplassen eller lekerommet har dog gått igjen ser jeg, og har kanskje litt hyggeligere sus en mentalinstitusjonen osv :p

Stemmer på "Lekegrinda".

Lenke til kommentar
Jeg forstår det dit hen at vi nå omtrent kan velge navn random, da det er lite som ser ut til å ha stort flertall. Lekeplassen eller lekerommet har dog gått igjen ser jeg, og har kanskje litt hyggeligere sus en mentalinstitusjonen osv :p

Stemmer på "Lekegrinda".

I såfall lekegrinden. Ikke noa a ending her nei. :nei:

Lenke til kommentar

Stemmer på "Lekegrinda".

I såfall lekegrinden. Ikke noa a ending her nei. :nei:

-en er konservativt, og bare godtatt når sagt av bergensere :p

-a :w00t:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...