Ni kon Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 bingen Er jo bare griser som holder til der jo (hvorfor ligger babethreaden under søppel??) Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Generell Bullshit. Useriøst snikk snakk. Fritt fram for alt. etc. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 (hvorfor ligger babethreaden under søppel??) ingen "ordenlige" moderatorer som orker å gå hit så det er eneste plassen den får være i fred skal det bli en poll her etterhvert? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 @kd, hvorfor skulle ikke 'Reservatet' forslaget mitt være med på lista? Lenke til kommentar
Odden Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 søppel kan godt hete søppel, men beskrivelsen bør forandres, kanskje til "En frisone der alternative emner taes opp" Lenke til kommentar
TSP Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 (endret) Mot i fingra (skrive mye ikke sant) Pauserommet Kantina (Babethreaden er mat ) Er mot en sammenslåing av "annet" og "søppel" For hvis dere legger merke til det er "søppel" som regel helt full førsteside, og noen ganger må du trykke på 2 tallet helt nede i hjørnet for å finne alle emner som er svart på, neida jeg sier ikke at det er et stort problem for meg å trykke på det 2tallet, men ved å blande inn annet i dette virvaret av tråder, jeg syns det er. I anett er det også noen ganger 1 hel side. Så det blir 2 sider med aktive emner i kategori, det er det jeg er litt i mot, og kanskje det at Søppel ved sammenslåing av annett at det blir en blanding av meget seriøse tråder og ikke så fullt seriøse tråder. og for ikke få øyvind_dahle løpende etter meg: -Jeg anser babethreaden som seriøs og den bør heller ikke ligge under en kategori med navn søppel Endret 7. mars 2005 av The Strategy-player Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Mangt og meget . Stort og smått . Lenke til kommentar
Fasces Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 (endret) Siden det er så mange orddelere : Hva med "søppel plassen" ? Edit: Leif kom. Endret 7. mars 2005 av Fasces Lenke til kommentar
svamp Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Jeg forstår det dit hen at vi nå omtrent kan velge navn random, da det er lite som ser ut til å ha stort flertall. Lekeplassen eller lekerommet har dog gått igjen ser jeg, og har kanskje litt hyggeligere sus en mentalinstitusjonen osv Stemmer på "Lekegrinda". Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Jeg forstår det dit hen at vi nå omtrent kan velge navn random, da det er lite som ser ut til å ha stort flertall. Lekeplassen eller lekerommet har dog gått igjen ser jeg, og har kanskje litt hyggeligere sus en mentalinstitusjonen osv Stemmer på "Lekegrinda". I såfall lekegrinden. Ikke noa a ending her nei. Lenke til kommentar
svamp Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Jeg forstår det dit hen at vi nå omtrent kan velge navn random, da det er lite som ser ut til å ha stort flertall. Lekeplassen eller lekerommet har dog gått igjen ser jeg, og har kanskje litt hyggeligere sus en mentalinstitusjonen osv Stemmer på "Lekegrinda". I såfall lekegrinden. Ikke noa a ending her nei. -en er konservativt, og bare godtatt når sagt av bergensere -a Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 (endret) -Friminuttet -Fritt ord - Oasen - Lekeplassen - Diverse - Vekk fra tema - Kafeen Endret 7. mars 2005 av flodhest Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 (endret) Chill Out / Chilling out (er ikke sikker på hvordan det skrives) Men betyr "bare står her å henger! Usmakelig gørr OffTopic Ingenmannsland Vi bare står her å henger Sengekanten Endret 7. mars 2005 av Navitas87 Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Jeg liker 'Tilfluktsrommet' jeg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg