Dahl Skrevet 6. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2005 Min kom ikke med nei Det er ikke spesielt realistisk å kalle den oksebæsj. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 6. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2005 (endret) Rått & røti var jo mer seriøst enn postkassa da men.. Beskriver jo bedre hva dette er enn noe anna her containern Roverudmyra (slik avfallsplass borti her btw) kvantitet fremfor kvalitet Tjernobyl Fri utfoldelse, hmm Lost Parkeringsplassen Lapskaus nei jeg vet ikke jeg. Endret 6. mars 2005 av Ø.B. Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 6. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2005 Fri utfoldelse Det var en bra en! Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 6. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2005 Altså.. en god grunn til å skifte navn fra søppel er jo at det er så mange kommer å spammer dritt her, som de kaller "ekte søppel". Da er det vel ingen grunn til å lage et navn som er enda verre? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 6. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2005 (endret) Altså.. en god grunn til å skifte navn fra søppel er jo at det er så mange kommer å spammer dritt her, som de kaller "ekte søppel". Da er det vel ingen grunn til å lage et navn som er enda verre? Det stemmer. Derfor blir det bare tull å komme med toaletthumoren sin her. Edit: Leif. Endret 6. mars 2005 av @kd Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 6. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2005 (endret) -Blender plassen - Her kan du snakke om alt. -Mix MASTER place. Endret 6. mars 2005 av SnowDOG_ Lenke til kommentar
phax Skrevet 6. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2005 synes søppel og annet burde slåes sammen jeg.. i hvertfall klare og lage et mer tydelig skille mellom de to et par forslag til søppel navn må man vel og komme med.. - småprat - løst og fast Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 6. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2005 (endret) "Ymse" Beste hittil! "Uspesifisert" "Moderert kvasi-frisone" eventuelt: "Frisone(n)" Endret 6. mars 2005 av Carl M Lenke til kommentar
Ṱormod Skrevet 6. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2005 Tenkt ut noen forslag: -Generell Offtopic -Urelevant snakk Lenke til kommentar
Jokko88 Skrevet 6. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2005 -Prat -Et Rop Om Hjelp -Farvel Sosialliv -Frustrerte Forumister -Toalettet Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 6. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2005 (endret) - Alt mellom himmel og jord - Hjørnet - Noe annet - Klubben - Bombehullet - Tilfluktsrommet Endret 6. mars 2005 av razh0r Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 6. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2005 -Lekeplassen -Ut i vår hage -Idle plassen -Vår hverdag -Hw.no klubben -Henge stedet Osv.... Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 6. mars 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. mars 2005 Jeg forstår det dit hen at vi nå omtrent kan velge navn random, da det er lite som ser ut til å ha stort flertall. Lekeplassen eller lekerommet har dog gått igjen ser jeg, og har kanskje litt hyggeligere sus en mentalinstitusjonen osv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg