johnj Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 *kremt* Heretter skal jeg lese nøye alle tråder jeg linker til Heretter skal jeg lese nøye alle tråder jeg linker til Heretter skal jeg lese nøye alle tråder jeg linker til Heretter skal jeg lese nøye alle tråder jeg linker til Heretter skal jeg lese nøye alle tråder jeg linker til Heretter skal jeg lese nøye alle tråder jeg linker til Heretter skal jeg lese nøye alle tråder jeg linker til Heretter skal jeg lese nøye alle tråder jeg linker til Heretter skal jeg lese nøye alle tråder jeg linker til Heretter skal jeg lese nøye alle tråder jeg linker til Heretter skal jeg lese nøye alle tråder jeg linker til Heretter skal jeg lese nøye alle tråder jeg linker til. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Heretter skal det ikke være noe mer snakk, men forslag til navn. Herett... osv. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 (endret) Nå må jeg innrømme at jeg ikke orket å lese gjennom hele tråden; men kom på denne når jeg leste første post: "Kosekroken", passer vel bra? Edit: Jeg er ikke så smart som jeg tror nei... (Alderon...) Endret 5. mars 2005 av Remerser Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Nå må jeg innrømme at jeg ikke orket å lese gjennom hele tråden; men kom på denne når jeg leste første post:"Kosekroken", passer vel bra? Allerede foreslått av Alderon. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 (endret) Useriøst offtopic. Et forslag er et forslag. Endret 5. mars 2005 av Larzemannen Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Hm, hva med: Tarmen Tarmsystemet Toalettskålen (dette og de overnevnte spiller på møkk (søppel, off topic) og bakterieflora (masse folk, poster og generelt et pratested) ) Danskebåten Galeien Badstua (Badstuen) Navlen Dovendelen Skipperns pipe - her drives det dank i stor stil! Ja, man kan nesten fortsette i det uendelige Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Bullshit om den allerede ikke er komt opp. Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 "lei av å diskutere hardware-kroken"? Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Tja hva med "babes og annet smågodt" Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 (endret) Tja hva med "babes og annet smågodt" Beste forslaget til nå! :!: Endret 6. mars 2005 av @kd Lenke til kommentar
svamp Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Tja hva med "babes og annet smågodt" Jeg syns den blir altfor snever. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 " Tanker og ideer" eller " Ting og tang jeg vil dele med andre" Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 "Ymse" (eller tjafs som dere østlendinger sier...) "Diverse" "Ting&Tang" Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 (endret) Jeg har nå oppdatert listen over de mer seriøse forslagene i rekkefølge etter når de kom inn. Useriøse navneforslag som (jeg er sikker på at) aldri vil kunne bli realisert er ikke tatt med. Bunnpunktet - Jan-Erik Lekegrinda - Jan-Erik Kroken - Cheezcake Bakevja - Cheezcake Something else - TrulZern Psykiatrisk avdeling - Jan-Erik Generelt drittpreik - Natrium Mentalposten - tor_erik foruman avdeling - TrulZern Pisspreik - janfredrik Hverdagens viktige uviktigheter - Pinglebolle Generelle diskusjoner - robB Mindre seriøst - TLZ Prateklubben - TLZ Skråplanet - sluffy Lekestuen - sluffy Kvardagsliv - sluffy Rottereiret - sluffy Skammekroken - sluffy Samleplassen - INGaR Det sosiale hjørnet - Alderon Møteplassen - Alderon Hobbyrommet - Alderon Kosekroken - Alderon Nerdenes Gjemmested - TomFu Skapet - TomFu Hengeplassen - Prodigy_ Alt om Ingenting - Andreasfe Off Topic under Off Topic - Andreasfe Diskusjoner, tull og idioti - P-in-P Tull uten tøys - kristopher Tøys uten tull - kristopher Livlig postplass - defzx Daglig vrøvl - Loeve Småprat - paroa Småsnakk - paroa Irrelevant - RAM Maurtuen - Prebo Pratebingen - Prebo Helskrudd - Prebo Huset med det rare i - Prebo Lekestuen - Prebo Hotell Hw.no - Prebo Hotell HW - Prebo Verdens ende - Prebo Verdens navle - Prebo Folkets røst - Prebo Rampelys - Prebo DillDall - Diablito2k Irrelevant 24/7 - Gnomenz Generelle diskusjoner - endrebjornsvik89 Generelt pisspreik (GPP) - aero^^ Nerdebula - el-asso Useriøst offtopic - Larzemannen Badstuen - Mr. Jenssen Dovendelen - Mr. Jenssen Babes og annet smågodt - Snekker`n Postkassa - Ø.B. Tanker og ideer - Snekker`n Ting&Tang - Ozelot Fri utfoldelse - Ø.B. Kvantitet fremfor kvalitet - Ø.B. Rottereiret - Snekker`n Har jeg glemt noe/skrevet noe feil? Send meg en Personlig Melding. Endret 6. mars 2005 av @kd Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 (endret) Min kom ikke med nei Endret 6. mars 2005 av Luzifer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg