d0ppler Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 "The section formely known as Søppel" "Section" var det nærmeste jeg kom, men var ikke helt det ordet jeg var på leting etter. syns det er teit med engelske navn på slike ting, dessuten så skrives det formerly Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Fredrik som modiktator? *Knekker sammen i latter* SnowDOG ble nå moderator der.... Anyways ka med: -Das UnderGround -Offline Hmm kommer ikke på noe mer nå. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 SnowDOG_: Du var ihvertfall ikke akkurat regnet som den mest seriøse fyren på forumet. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 "The section formely known as Søppel" "Section" var det nærmeste jeg kom, men var ikke helt det ordet jeg var på leting etter. syns det er teit med engelske navn på slike ting, dessuten så skrives det formerly Typo. Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 (endret) Hva med at søppel går over til å hete bulldog, mens annet endrer navn til shitzu??Tilsammen danner dette bullshit, noe som beskriver hva de to ulike kategoriene egentlig inneholder. *overtrøtt* Endret 5. mars 2005 av Gnomenz Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Jeg synes "daglig vrøvl" passer bra, da flesteparten av postene her som regel skildrer dagen ens, eller rett og slett bare er vrøvl. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 (endret) "Rævsnerk og annen møkk" Endret 5. mars 2005 av Zyklon Lenke til kommentar
caravelle Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 "Hotell Cæsar" Alle intriger forgår jo der å.. Lenke til kommentar
johnj Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 "Alt og ingenting. Mest ingenting." eller "Alt det andre"? Lenke til kommentar
RAM Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Hva med å kalle Søppel for Irrelevant? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 (endret) Er man ute etter et norsk navn eller er det det samme om det er på norsk eller engelsk? Altså, folkens, det er bare et ord som kan erstatte søppel og det er Reservatet =) Endret 5. mars 2005 av B|Real Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 (endret) -Maurtuen -Søppeldynga -The Room -Pratebingen -Helskrudd -Rush Hour -Leiligheten -24/7 -Huset med det rare i -Stadion -Lekestuen -Dyreriket -Busstoppen -Hotell Hw.no/Hotell HW -Verdens ende -Verdens navle -Folkets røst -Standplass -Rampelys -Buret Edit: Flere -Småsnakk -Go Nuts -Sumpen Jaja... Det var mine forslag Endret 5. mars 2005 av Prebo Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 vet ikke om den er nevnt, men DillDall syns jeg passer ganske bra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg