Jan Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Psykriatisk avdeling. Der har vi den.. Den er jeg for! EDIT: Eventuelt "Mentalposten" eller noe... Her er masse materiale som vanligvis ikke når dagslys... Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Det blir jo like lite beskrivende som Søppel å kalle det for Psykiatrisk Avdeling, selv om Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Psykiatrisk avdeling var et morsomt forslag. Lenke til kommentar
Bautastein Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 "Hverdagens viktige uviktigheter" Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 (endret) "fritidsproblemer".. Antyder du noe? Jeg hadde forestilt meg noe som beskrev litt mer hva dette er, siden man vil unngå feilposter og spam. Psykiatrisk Avdeling inviterer jo gærningene hit. EDIT: Pinglebolle, Endret 4. mars 2005 av fredrikrb Lenke til kommentar
kristopher Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 hva med: lite å gjøre!!!! posten eller: Kristopher er kul!!! eller kanskje: totalt rot : HW.no spesial! : Fritid : hmmm veit ikke jeg, har bare lite å gjøre... Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 4. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2005 "Hverdagens viktige uviktigheter" Der begynner vi å komme litt inn på essensen av kategorien, selv om det er mange andre morsomme forslag her Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 man hva skal "Søppel" egentlig inneholde ? Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 *ser på DesertGlow og peker på sin forrige post, i håp om en kommentar* Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 *ser på DesertGlow og peker på sin forrige post, i håp om en kommentar* Vi ble ikke helt enige internt og lot "communityet" være som det var/er. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 ...Synes fremdeles "Mentalposten" var bra jeg... Vi er alle mentalt forstyrrede, og vi poster. En post er jo også som kjent en avdeling på et sykehus, der mentale ofte oppholder seg. Underteksten kunne godt vært "Hverdagens viktige uviktigheter," det passer bra. Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Synes "fredrikrb's lekeplass" var fint jeg, så gjør vi han til toppmoderator der. Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Fredrik som modiktator? *Knekker sammen i latter* Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 "Mindre seriøst" "Prateklubben" Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Fredrik som modiktator? *Knekker sammen i latter* SnowDOG ble nå moderator der.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg