Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Nytt navn på "Søppel": Hva er ditt forslag?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En nevnte "Sengekanten" som jeg syntes var glimrende med tanke på att "Babethreaden", "Hvorfor klør vi på ballene", og "hvordan unngå å bli lakkert oppover ryggen" og andre litt obskure "sengekant" tråder.

Mitt forslag er: Twilight zone, eller Noe helt annet.

Men nå er det lengesiden jeg var aktiv i denne kategorien da, så om mitt forslag blir tatt seriøst er noe helt annet

- D.J.

Lenke til kommentar
Hva med Åpen po st, opp gulp og piss preik - bare for å fortsette den herlige trenden av forslag delt i to? Orddeling er noe dritt, hva?

Hva med å ta noe syrenøytraliserende,før en skriver slike innlegg?Kom med forslag på nytt navn på "søppel",i steden for å kritisere orddeling,noe du kan gjøre i tråden "Klagemuren - ergring over grammatiske skrivefeil". :mrgreen:

Lenke til kommentar
Hva med Åpen po st, opp gulp og piss preik - bare for å fortsette den herlige trenden av forslag delt i to? Orddeling er noe dritt, hva?

Hva med å ta noe syrenøytraliserende,før en skriver slike innlegg?Kom med forslag på nytt navn på "søppel",i steden for å kritisere orddeling,noe du kan gjøre i tråden "Klagemuren - ergring over grammatiske skrivefeil". :mrgreen:

Men det var kanskje ikke en kritikk - men et forslag. Søppel kan ikke hete "Generelt Piss Preik". Det er jo latterlig. "Generelt pisspreik" er en annen sak.

Jeg stemmer fremdeles på "Lekegrinda" :w00t:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...