Hotvedt Skrevet 14. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2005 GPP Generelt Piss Preik Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 14. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2005 GPP Generelt Piss Preik Foreslått flere ganger allerede. Lenke til kommentar
johnj Skrevet 14. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2005 Er det planer om å få opp en poll her for oss dødelige brukere, eller velger administratorene ut det de mener er det beste forslaget? Lenke til kommentar
DjSlayer Skrevet 14. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2005 En nevnte "Sengekanten" som jeg syntes var glimrende med tanke på att "Babethreaden", "Hvorfor klør vi på ballene", og "hvordan unngå å bli lakkert oppover ryggen" og andre litt obskure "sengekant" tråder. Mitt forslag er: Twilight zone, eller Noe helt annet. Men nå er det lengesiden jeg var aktiv i denne kategorien da, så om mitt forslag blir tatt seriøst er noe helt annet - D.J. Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 14. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2005 Noen som har nevnt Bås? eller boss... Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 15. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2005 Sengekanten var bra. Likte også Åpen Post. Lenke til kommentar
audiomur Skrevet 15. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2005 Åpen Post,oppgulp og pisspreik,syns jeg var gode forslag. Svada,er mitt forslag. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 15. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2005 Hva med Åpen po st, opp gulp og piss preik - bare for å fortsette den herlige trenden av forslag delt i to? Orddeling er noe dritt, hva? Lenke til kommentar
audiomur Skrevet 16. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2005 Hva med Åpen po st, opp gulp og piss preik - bare for å fortsette den herlige trenden av forslag delt i to? Orddeling er noe dritt, hva? Hva med å ta noe syrenøytraliserende,før en skriver slike innlegg?Kom med forslag på nytt navn på "søppel",i steden for å kritisere orddeling,noe du kan gjøre i tråden "Klagemuren - ergring over grammatiske skrivefeil". Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 16. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2005 "Kosekroken" "Puterommet" (sånn som "alle" barnehager hadde ) Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 16. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2005 "Kosekroken" Allerede foreslått på side 3 Hva med en vote?? Lenke til kommentar
uro Skrevet 16. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2005 Det kan jo hette: Tja eller: Alt som ikke hører under noen andre tråder. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 16. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2005 nei, denne er bedre: "Stedet der kvalme kverulanter, bedrevitere og folk med altfor sterke meninger samles. Lenke til kommentar
svamp Skrevet 16. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2005 Hva med Åpen po st, opp gulp og piss preik - bare for å fortsette den herlige trenden av forslag delt i to? Orddeling er noe dritt, hva? Hva med å ta noe syrenøytraliserende,før en skriver slike innlegg?Kom med forslag på nytt navn på "søppel",i steden for å kritisere orddeling,noe du kan gjøre i tråden "Klagemuren - ergring over grammatiske skrivefeil". Men det var kanskje ikke en kritikk - men et forslag. Søppel kan ikke hete "Generelt Piss Preik". Det er jo latterlig. "Generelt pisspreik" er en annen sak. Jeg stemmer fremdeles på "Lekegrinda" Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 16. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2005 Avstemning? Jeg stemmer for det geniale forslaget Cheers. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 16. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2005 Avstemning? Jeg stemmer for det geniale forslaget Cheers. Dette forslaget forutsetter jo at man har kjennskap til serien. Det er det ikke alle som har. Jeg stemmer for et navn som appelerer til alle. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 16. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2005 Jeg stemmer for obligatorisk Cheers-opplæring. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 16. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2005 de fleste spammeglade fjortisser syntes cheers er kjedelig så da slipper vi totalt meningsløse poster Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 17. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2005 "Lukket avdeling" Slenger meg egentlig på at Cheers passer bra jeg, men Flodhest har faktisk et bittelite poeng.. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 17. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2005 Spørsmålet vi må stille er: ønsker vi virkelig at at mennesker som ikke kjenner til serien Cheers skal få lov til å poste? Jeg svarer nei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg