Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Nytt navn på "Søppel": Hva er ditt forslag?

Anbefalte innlegg

Vi har nå bestemt oss for å gi "Søppel" et nytt navn da navnet og beskrivelsen ikke lenger står til innholdet. Vi har forsøkt å finne noen forslag, men ikke noe med den store susen, og tenkte derfor dere skulle få en anledning til å komme med forslag. Nærmeste vi kom var "Chil-out zonen" eller noe i den duren, men det har ikke helt den store snerten.

Edit: For å holde litt styr i denne tråden slettes innlegg som ikke har noe med saken å gjøre.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vel, hva kvalifiserer til "Annet" da? :p

Med tanke på at delene heter "Søppel" og "Annet" og ligger under "Off-topic" er det jo ikke så mye "Søppel" egentlig kan hete.

"Annet" (som også bør få et annet navn) er spørsmål om ting som vi ikke har andre kategorier for. "Søppel" har utviklet seg til nærmest å bli et eget lite område, med daglige opplevelser, babethread osv osv

Lenke til kommentar
Jeg har nå postet fire poster her og lurer fryktelig på hva jeg gjør galt ettersom alle sammen har blitt slettet. Kan du fortelle meg det, DesertGlow, eller skal du bare slette dette og?

Ja, jeg skal slette dette også. Denne tråden handler om forslag til nye navn, ikke om hvorvidt drittunger har tatt over. Les første post.

Lenke til kommentar
Jeg har nå postet fire poster her og lurer fryktelig på hva jeg gjør galt ettersom alle sammen har blitt slettet. Kan du fortelle meg det, DesertGlow, eller skal du bare slette dette og?

Ja, jeg skal slette dette også. Denne tråden handler om forslag til nye navn, ikke om hvorvidt drittunger har tatt over. Les første post.

Jeg sa da ikke det? Jeg sa bare at jeg synes navnet bør forbli søppel. Er det ikke lov å si det? La søppel leve! :))

(Jeg gjør jo ingenting feil nå, DesertGlow.)

Lenke til kommentar

Pussig det der, dimiles. :p

____

DesertGlow, jo, noe i det du sier. Ekstremt vanskelig å tenke på noe som kan beskrive hva Søppel egentlig er, for det er jo noe litt spesiellt.

Lenke til kommentar

En admin satt jo opp en poll om hvorvidt vi ønsket å spleise sammen Søppel og Annet. Så vidt jeg husker vant "Ja"-siden ganske stort. Mener og at det stod at forumstyret var for ideen.. Hvorfor skal det ikke slåes sammen lenger, hvis det faktisk var flertall for det?

EDIT: Der ja.

Endret av Dingot0m
Lenke til kommentar

Jeg sa da ikke det? Jeg sa bare at jeg synes navnet bør forbli søppel. Er det ikke lov å si det? La søppel leve! :))

Du skrev at navnet bør være fordi det å forandre ville være et signal fra forumstyret om at drittungene hadde tatt over. Det er ikke en diskusjon som føres i denne tråden. Videre innlegg i denne diskusjonen vil slettes. Nytt navn må vi ha, men området skal få leve.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...