janken Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Jeg har satt på prosessor med kjøler, minne og skjermkort. Harddisken er også på men virker ikke som den går. Skjermkortet er testet. Jeg skal teste minnet nå... Burde det ikke komme bilde på skjermen når prosessor minne og skjermkort er påsatt hovedkortet? Lenke til kommentar
all right Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Jo da skal det som vanlig komme bilde. Du får ta og teste minne og prosessor, og komme tilbake med en raport etterpå. Lenke til kommentar
janken Skrevet 5. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2005 hmmm.... Det virker som om prosessoren ikke godtas av hovedkortet. Jeg har nok gjort et tabbekjøp... Lenke til kommentar
evo500 Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 hei. kjedelig opplevelse og få da man samler sammen en ny pc :-( opplevde det samme da jeg satte sammen en ny pc for par mnd tilbake. det var en p4-3,4 pro på msi hk og maxtor s-ata 240+matrox parphelia skjermkort.. det ble satt inn i ett nytt tårn fra q-tech og fikk samme symtom som deg. Årsak?? JO!! den skrøpelige strømforsyninga i q-tech tårnet hadde fått en peak-strøm og tatt knekken på hk, som deretter tok livet av prosessoren :-( heldigvis handler jeg alltid på komplett, så etter en rask tlf bestilte jeg nytt alt og fikk det parralelt mens jeg returnerte det ødelagte. byttet strøm, satte inn dem nye delene alt i orden.. 1 uke senere var pengene for dem returnerte drepte delene på konto :-) test strømforsyningen di er mitt råd, og er det q-tech så er rådet "selg til uvitende person med pentium 133" :-) Lenke til kommentar
Sigurd2 Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Dersom prosessoren ikke godtas av hovedkort, skal det vel gi fra seg pipelyder ? Lenke til kommentar
torkelma Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 hvilke produkter har du kjøpt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå