Furyfax Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 (endret) Måtte trekke litt på smile-båndet til denne annonsen på HW.no, det der var blod pris. Endret 4. mars 2005 av Furyfax Lenke til kommentar
GRendal Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 har rapportert den allerede. helt lattis Lenke til kommentar
Furyfax Skrevet 4. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2005 Burde vært utestengt fra forumet når du prøver å lure folk med den prisen. Men de aller fleste på HW.no er jo relativt oppegående mennesker som kanskje skjønner at dette er lureri. Lenke til kommentar
kake_fredrik Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 hehe! det var litt i værste laget da Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Er ikke så mye å gjøre med det, er ikke forbudt å ta godt betalt for noe her i landet dessverre. Lenke til kommentar
Tydeus Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 (endret) Ikke for å forsvare han men...syns ikke det var så gal pris.... litt dyrt men ikke horibelt ENeste som var litt dårlig på maskina var skjermkortet. Resten er jo helt ok 19"lcd osv SCSI cd'rom kan jo bety at han har scsi kort i maskina...det er jo ikke gratis osv. Ok trekker meg litt...er dyrt etter å ha sjekket prisen på det som står i Endret 4. mars 2005 av Tydeus Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Ikke for å forsvare han men...syns ikke det var så gal pris....litt dyrt men ikke horibelt ENeste som var litt dårlig på maskina var skjermkortet. Resten er jo helt ok 19"lcd osv SCSI cd'rom kan jo bety at han har scsi kort i maskina...det er jo ikke gratis osv. Ok trekker meg litt...er dyrt etter å ha sjekket prisen på det som står i 10k for den maskinen er for dyrt, samma om han har scsi kort i maskinen eller ikke. Lenke til kommentar
Bitbuster Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Resten er jo helt ok 19"lcd osv Hadde det enda vært så vel... Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 (endret) Han skriver ikke hvilket SCSI kort han har, men de billigste koster ikke mer enn noen hundrelapper... Jeg synes også dette var alt for dyrt. Men han skrev ihvertfall ikke "Norgest råeste PC" og "Norges billigste" som mange andre gjør. Jeg har selv kommentert et par av annonsene for informasjon til eventuelle kjøpere. Selv om folk kan ta hva de vil for det de selger, er det også lov å råde kjøpere. Edit: Hah, jeg var litt for kjapp, så ikke tittelen på annonsen. Den var litt overdrevet ja. Trond Endret 4. mars 2005 av _crs_ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå