dabear Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Jeg så en annonse fra Lefdal idag, der de viste fram en compac til kr 8.995,-. Jeg synes specsene på den var ganske gode, så jeg må høre med dere, hva syns dere? Er denne noe å satse på? COMPAQ Bærbar pc Presario 3418EA, 15,4" WIDE , kr 8.995,-: AMD Athlon XP-M 3000+ prosessor 60 GB harddisk 512 MB internminne 32Mb dedikert grafikkminne DVD+RW brenner 10/100 nettverk og analogt modem Microsoft Windows Xp Home Edition, Microsoft Works 8.0 og mye annen programvare følger med Hvordan er det med forresten med Windows XP, går det an å få maskina uten OS, og betale mindre? Vil "10/100 nettverk" si at det er bare "vanlig" nettverkskort, eller at det er trådløst? Lenke til kommentar
PsychoPat Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 (endret) Jeg ville ikke satsa på denne. Syns det var for dårlig skjermkort, men det kommer an på hva du skal bruke den til. OS er med i pakken, og jeg tviler meget sterkt på at du kan få det billigere ved å ikke ta med det. Endret 4. mars 2005 av PsychoPat Lenke til kommentar
yamahadtr125_125 Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Dette er nok ikke noe å satse på nei. Skjermkortet er altfor dårlig. Lenke til kommentar
dabear Skrevet 4. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2005 HM, okey. Fant den samme maskina på elkjøp. http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfi...s_vartypes_text Hva er det som burde oppgraderes på den for at den skal være ei 'okey' maskin? Kan dere ellers anbefale meg ei anna bærbar maskin til under 10 000?,har ikke råd til allverden.. Lenke til kommentar
mac1334 Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Hva en Netshop 1557 fra www.netshop.no ? Lenke til kommentar
TEE Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Jeg så en annonse fra Lefdal idag, der de viste fram en compac til kr 8.995,-. Jeg synes specsene på den var ganske gode, så jeg må høre med dere, hva syns dere? Er denne noe å satse på? COMPAQ Bærbar pc Presario 3418EA, 15,4" WIDE , kr 8.995,-: AMD Athlon XP-M 3000+ prosessor 60 GB harddisk 512 MB internminne 32Mb dedikert grafikkminne DVD+RW brenner 10/100 nettverk og analogt modem Microsoft Windows Xp Home Edition, Microsoft Works 8.0 og mye annen programvare følger med Hvordan er det med forresten med Windows XP, går det an å få maskina uten OS, og betale mindre? Vil "10/100 nettverk" si at det er bare "vanlig" nettverkskort, eller at det er trådløst? Du får ikke kjøpt Presario uten OS. Det vil si, du kan sikkert få butikken til å formatere den for deg, men det blir ikke noe prisavslag allikevel. 10/100 vil si at det kun er vanlig nettverkskort. Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Ville ikkje satsa på og kjøpe data på elkjøp eller expert eller lefdal. Sånne tjener penger på idoter... Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Dette er nok ikke noe å satse på nei.Skjermkortet er altfor dårlig. Denne posten er nok ikke noe å satse på, nei. Innholdet er alt for dårlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå