Gå til innhold

Ekstremt billig compaq, noe å satse på?

Anbefalte innlegg

Jeg så en annonse fra Lefdal idag, der de viste fram en compac til kr 8.995,-. Jeg synes specsene på den var ganske gode, så jeg må høre med dere, hva syns dere? Er denne noe å satse på?

COMPAQ

Bærbar pc Presario 3418EA, 15,4" WIDE , kr 8.995,-:

• AMD Athlon XP-M 3000+ prosessor
  • 60 GB harddisk
  • 512 MB internminne
  • 32Mb dedikert grafikkminne
  • DVD+RW brenner
  • 10/100 nettverk og analogt modem
  • Microsoft Windows Xp Home Edition, Microsoft Works 8.0 og mye annen programvare følger med

Hvordan er det med forresten med Windows XP, går det an å få maskina uten OS, og betale mindre? Vil "10/100 nettverk" si at det er bare "vanlig" nettverkskort, eller at det er trådløst?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg ville ikke satsa på denne. Syns det var for dårlig skjermkort, men det kommer an på hva du skal bruke den til. OS er med i pakken, og jeg tviler meget sterkt på at du kan få det billigere ved å ikke ta med det.

Endret av PsychoPat
Lenke til kommentar
Jeg så en annonse fra Lefdal idag, der de viste fram en compac til kr 8.995,-. Jeg synes specsene på den var ganske gode, så jeg må høre med dere, hva syns dere? Er denne noe å satse på?

COMPAQ

Bærbar pc Presario 3418EA, 15,4" WIDE , kr 8.995,-:

• AMD Athlon XP-M 3000+ prosessor
  • 60 GB harddisk
  • 512 MB internminne
  • 32Mb dedikert grafikkminne
  • DVD+RW brenner
  • 10/100 nettverk og analogt modem
  • Microsoft Windows Xp Home Edition, Microsoft Works 8.0 og mye annen programvare følger med

Hvordan er det med forresten med Windows XP, går det an å få maskina uten OS, og betale mindre? Vil "10/100 nettverk" si at det er bare "vanlig" nettverkskort, eller at det er trådløst?

Du får ikke kjøpt Presario uten OS. Det vil si, du kan sikkert få butikken til å formatere den for deg, men det blir ikke noe prisavslag allikevel.

10/100 vil si at det kun er vanlig nettverkskort.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...