Gå til innhold

[løst]Reklame som en "topic"

Anbefalte innlegg

Bare lurte på om dere kanskje kunne lage en topic der vi kunne "reklamere" for egne nettsteder og lignende. Hadde vært litt kult, og jeg har veldig lyst til at min side skal bli ""kjent""

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Unnskyld meg, men dette var et idiotisk forslag. Det sier seg egentlig selv at vi ikke kan ha noe sånt på et så seriøst forum som hardware-nettverket er.

Btw, jeg har alltid elsket de korte og gode innleggene dine Magnus! :D

Endret av @kd
Lenke til kommentar

QUOTE (INGaR @ 04/03/2005 : 22:41)
QUOTE (VTW @ 04/03/2005 : 22:29)
Hadde vært litt kult, og jeg har veldig lyst til at min side skal bli ""kjent""

QUOTE (DesertGlow @ Skrevet 04/03/2005 : 22:34)
Nei

Jo, det har han.

Det var ikke spørsmålet, men kommentaren han slang på etter spørsmålet sitt. Spørsmålet var om vi ikke kunne lage en slik tråd.

Lenke til kommentar

Du kunne like gjerne ha kommet med kommentaren "Nei" til hans kommentar. Det var ikke godt å vite hva du egentlig mente, siden du ikke siterte noe av innlegget hans.

edit:

Det sier seg egentlig selv at vi ikke kan ha noe sånt på et så seriøst forum som hardware-nettverket er.

Hardware-nettverket er for øvrig ikke et forum. :)

Endret av INGaR
Lenke til kommentar

QUOTE (VTW @ 04/03/2005 : 22:29)
Bare lurte på om dere kanskje kunne lage en topic der vi kunne "reklamere" for egne nettsteder og lignende. Hadde vært litt kult, og jeg har veldig lyst til at min side skal bli ""kjent""

1) Hvorfor

2) Hvorfor skal vi reklamere for andre nettsteder?

3) Design kan vises frem men ikke sider, det finnes allerede for mye reklame i verden.

Lenke til kommentar

-- Og jeg trekker meg tilbake igjen--

Uansett. Som sakt. Internett er full av reklame fra før. Det er igrunn herlig med dette forumet at det ikke er stressende. Ikke noe reklame, bilder i signaturen osv. Dette forumet er best slik det er :)

Endret av Natrium
Lenke til kommentar

QUOTE (INGaR @ 04/03/2005 : 22:49)
Du kunne like gjerne ha kommet med kommentaren "Nei" til hans kommentar. Det var ikke godt å vite hva du egentlig mente, siden du ikke siterte noe av innlegget hans.

Nei, det er klart, det var skikkelig vanskelig å forstå. Han spurte om vi kunne opprette en slik tråd og jeg svarte nei. Man trenger trolig mangeårig høyskoleutdannelse og mensa-medlemskap for å forstå det svaret :roll:

Lenke til kommentar

Hva er egentlig greia med at folk vil ha så mange treff på siden sin da? Jeg mener, om den suger, så får du ikke treff. Har du noe som folk liker, skriver noe bra, formidler noe bra, så får du treff.

Jeg tviler på at så veldig mange her på forumet har en side som jeg personlig har lyst til å besøke så veldig mange ganger. (unntak finnes, men unntak bekrefter regelen)

Lenke til kommentar

edit:
  Det sier seg egentlig selv at vi ikke kan ha noe sånt på et så seriøst forum som hardware-nettverket er.

Skal vi lage en giga krangel pga ett svar? deg svarte nei til hele sualmitten såvidt jeg forstår.

Lenke til kommentar

edit:

Jeg vet det, men jeg håpet at jeg slapp pirkinga di.

Nå er det forresten nok Off Topic-snakk her!

Endret av @kd
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...