PrayingMantis Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Les dette da. Forklarer det det du lurer på? http://www.vr-zone.com/reviews/ATi/R9800Pro/page8.htm Egentlig ikke. Det jeg lurte på var hvorfor jeg får maks 91 FPS i MOHAA. Noen som vet hvorfor? Skriv com_maxfps0 i console så fjerner du "sperren" men jeg ville heller satt den fast til rett i overkant av hz på skjermen din. Kjører på 75hz på min skjerm og har satt com_maxfps100 og syntes det funker bra. Lenke til kommentar
Kurt P Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Jeg syns AA er viktigere enn AF .. AA jevner ut kantene, syns veldig godt.. Lenke til kommentar
Skink_123 Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Bruker aldri AA og AF, da ytelsen iallefall i FPS spill synker alt for mye..... Syns iallefall jeg Samme her Btw: LoveAmiga fra gamle Dataport i Trondheim? Nice bilde foresten Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 bruker aldri AA, er så stress å skru det på til dei fleste spel og eg merker jo aldri forskjell sida skjermen min står aldri i ro AF er greit though er merker sjeldent forskjell der og. For meg så skal god grafikk skape god stemning og der gjør AA og AF ingenting. Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Grafikken ser grusom ut uten AA spør du meg! Kjører heller 1024x768 med 4X AA enn 1600x1200 uten AA. Lenke til kommentar
Blue--Sky Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Merka utrolig stor forsjell i far cry når jeg skrudde på 6*AA og 8 AF Kan se folka på mye lenger avstand nå og kantene er mye jevnere... Lenke til kommentar
MistaPi Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 (endret) bruker aldri AA, er så stress å skru det på til dei fleste spel og eg merker jo aldri forskjell sida skjermen min står aldri i ro. Aliasing er for meg mer tydelig og irriterene i bevegelse pga line shimmering. Med Radlinker kan du sette AA og andre instillinger raskt og enkelt på per spill/applikasjons basis. AF er greit though er merker sjeldent forskjell der og.For meg så skal god grafikk skape god stemning og der gjør AA og AF ingenting. For meg er abnormaliteter i grafikken som shimmering, moire og jaggies noe som distraherer meg fra selve spillet og tildels ødelegger spillopplevelsen. Endret 5. mars 2005 av MistaPi Lenke til kommentar
Dux ducis Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Vel, et enkelt svar til det som står i topic: Ja, det er bra å ha på AA og AF fordi de forbedrer opplevelsen din, det ser finere ut rett og slett. (Merk deg at det går ut over ytelsen så du burde ha en brukbar PC) Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 (endret) Bruker aldri AA og AF, da ytelsen iallefall i FPS spill synker alt for mye..... Syns iallefall jeg Samme her Btw: LoveAmiga fra gamle Dataport i Trondheim? Nice bilde foresten Jepp, den samme ja D var tider d gitt Endret 5. mars 2005 av LoveAmiga Lenke til kommentar
Skink_123 Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Bruker aldri AA og AF, da ytelsen iallefall i FPS spill synker alt for mye..... Syns iallefall jeg Samme her Btw: LoveAmiga fra gamle Dataport i Trondheim? Nice bilde foresten Jepp, den samme ja D var tider d gitt Jepp ;-D Har flyttet til Kongsberg jeg... Får ikke ADSL før Mai... Gleder meg! Nå sitter jeg bare å spiller Doom3 på singelplayer, 1024 oppløsning uten AA og AF, fordi jeg liker å ha 100Hz på skjermen. Timedemo demo1 112fps! Hva har folk her som oppløsning AA/AF/vsync? Lenke til kommentar
GRendal Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 er det vits i å ha på AA AF i World of warcraft? Lenke til kommentar
Cluster1 Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Det gir bedre bilder, men senker ytelsen. Altså FPS i online spill vil falle. Ikke anbefalt om du sliter med dette fra før av. Har selv en ganske bra maskin, men har skrudd av alt det der... Har AA og AF på fult + alt på fult av grafikk i MOHAA og har 90 FPS. Er det bra? Får også max 90 FPS i MOHAA. Samme hva jeg gjør blir det ikke høyere FPS Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Bruker aldri AA og AF, da ytelsen iallefall i FPS spill synker alt for mye..... Syns iallefall jeg Samme her Btw: LoveAmiga fra gamle Dataport i Trondheim? Nice bilde foresten Jepp, den samme ja D var tider d gitt Jepp ;-D Har flyttet til Kongsberg jeg... Får ikke ADSL før Mai... Gleder meg! Nå sitter jeg bare å spiller Doom3 på singelplayer, 1024 oppløsning uten AA og AF, fordi jeg liker å ha 100Hz på skjermen. Timedemo demo1 112fps! Hva har folk her som oppløsning AA/AF/vsync? Skjønner godt du flyttet dit, du ble vel lei av å bli gruset i CS Lenke til kommentar
adsfiklam Skrevet 5. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2005 Les dette da. Forklarer det det du lurer på? http://www.vr-zone.com/reviews/ATi/R9800Pro/page8.htm Egentlig ikke. Det jeg lurte på var hvorfor jeg får maks 91 FPS i MOHAA. Noen som vet hvorfor? Skriv com_maxfps0 i console så fjerner du "sperren" men jeg ville heller satt den fast til rett i overkant av hz på skjermen din. Kjører på 75hz på min skjerm og har satt com_maxfps100 og syntes det funker bra. Hvor er console? Lenke til kommentar
Dux ducis Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 er det vits i å ha på AA AF i World of warcraft? Ja. Se link til guide i signaturen min. Der finner du noen bilder som viser hva AA og AF gjør. Som du ser er det ganske nyttig og det forbedrer spillopplevelsen din. Lenke til kommentar
PrayingMantis Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 (endret) Hvor er console? Trykk på knappen under escape(Esc) og til venstre for 1, så dukker console opp Endret 6. mars 2005 av gixxerman Lenke til kommentar
fLR Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Vel, et enkelt svar til det som står i topic: Ja, det er bra å ha på AA og AF fordi de forbedrer opplevelsen din, det ser finere ut rett og slett. (Merk deg at det går ut over ytelsen så du burde ha en brukbar PC) Gratulerer med post nr. 1000 Lenke til kommentar
Kimmer Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Hei, Eneste spillet hvor jeg bruker AA & AF er i FlightSimulator 2004. Der syns jeg det kommer til sin rett. Mvh Kimmer Lenke til kommentar
ExcaliBuR Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Personlig velger jeg AF over AA, da jeg liker klarhet i teksturene. Ting skal være skarpt, tvinge mipmapping er også kjekt da overganger og slikt kan synes ved AF. AA kommer som 2. gangsvalg. Føler at et blurrete bilde ødelegger mer enn hvis en rekkverk er litt hakkete. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå