adsfiklam Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Og i tilfelle, hvor mye bør man ha det på? Lenke til kommentar
Knuty Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Tja.. AF og AA forbedrer bildekvaliteten relativt betraktelig.. Hvis du har kraftig nok hardware til å kjøre med disse instillingene, og fortsatt ha brukbar framerate, anbefaler jeg deg å bruke de. Lenke til kommentar
PrayingMantis Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Det gir bedre bilder, men senker ytelsen. Altså FPS i online spill vil falle. Ikke anbefalt om du sliter med dette fra før av. Har selv en ganske bra maskin, men har skrudd av alt det der... Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Bruker aldri AA og AF, da ytelsen iallefall i FPS spill synker alt for mye..... Syns iallefall jeg Lenke til kommentar
adsfiklam Skrevet 4. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2005 (endret) Det gir bedre bilder, men senker ytelsen. Altså FPS i online spill vil falle. Ikke anbefalt om du sliter med dette fra før av. Har selv en ganske bra maskin, men har skrudd av alt det der... Har AA og AF på fult + alt på fult av grafikk i MOHAA og har 90 FPS. Er det bra? Endret 4. mars 2005 av yrjan Lenke til kommentar
adsfiklam Skrevet 4. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2005 Bruker aldri AA og AF, da ytelsen iallefall i FPS spill synker alt for mye..... Syns iallefall jeg Prøvde å skru av AA og AF men jeg får fortsatt 90 FPS Noen som vet hvorfor? Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Bruker aldri AA og AF, da ytelsen iallefall i FPS spill synker alt for mye..... Syns iallefall jeg Prøvde å skru av AA og AF men jeg får fortsatt 90 FPS Noen som vet hvorfor? Har du slått på AA og AF i spelet og? Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 (endret) Prøvde å skru av AA og AF men jeg får fortsatt 90 FPS Noen som vet hvorfor? Kanskje forde din prosessor er flaskehals... Edit : Så du har en A64 3200+. Kan da være noe annet. Endret 4. mars 2005 av Betroz Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Prøvde å skru av AA og AF men jeg får fortsatt 90 FPS Noen som vet hvorfor? Kanskje forde din prosessor er flaskehals... Edit : Så du har en A64 3200+. Kan da være noe annet. At ein Amd 64 3200+ prosessor som han har er ein flaskehals, neppe. Lenke til kommentar
Cain_85 Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Det gir bedre bilder, men senker ytelsen. Altså FPS i online spill vil falle. Ikke anbefalt om du sliter med dette fra før av. Har selv en ganske bra maskin, men har skrudd av alt det der... hvrofor har du den maskina hvis du ikke kjører fullt på AA og AF? an vil jo ha digg grafikk når man kjøper maskin til såpass mange 1000 kroner Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Jeg forandret på posten min... Lenke til kommentar
adsfiklam Skrevet 4. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2005 Bruker aldri AA og AF, da ytelsen iallefall i FPS spill synker alt for mye..... Syns iallefall jeg Prøvde å skru av AA og AF men jeg får fortsatt 90 FPS Noen som vet hvorfor? Har du slått på AA og AF i spelet og? Tror ikke det går ann å skru av/på AA og AF i MOHAA. Men nå har jeg prøvd å sette alt på low, men får fortsatt "bare" 90 FPS. Lenke til kommentar
Sjefern Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 (endret) http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=201890 En med nesten 900 poster burde lære seg å lese sticky før han poster Når du har lest den kan du poste igjen om du lurer på noe. Endret 4. mars 2005 av Sjefern Lenke til kommentar
adsfiklam Skrevet 4. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2005 (endret) http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=201890 En med nesten 900 poster burde lære seg å lese sticky før han poster Når du har lest den kan du poste igjen om du lurer på noe. Sikkert bare meg, men jeg skjønte ikke helt hva/hvor jeg skulle lese. Endret 4. mars 2005 av yrjan Lenke til kommentar
PrayingMantis Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Det gir bedre bilder, men senker ytelsen. Altså FPS i online spill vil falle. Ikke anbefalt om du sliter med dette fra før av. Har selv en ganske bra maskin, men har skrudd av alt det der... Har AA og AF på fult + alt på fult av grafikk i MOHAA og har 90 FPS. Er det bra? Spiller også MOHAA online veldig mye og prøvde nå nettopp og sett absolutt alt på maks. Jeg merka ikke forkskjell i bildekvalitet og FPS er ca. den samme. Dette spillet er jo veldig lite grafikk krevende så det har jo selvsagt noe å si. Prøv deg på Farcry f.eks så skal du se noe helt annet Lenke til kommentar
MistaPi Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 At ein Amd 64 3200+ prosessor som han har er ein flaskehals, neppe. Heller trolig. MOH:AA er ikke akkurat så veldig grafikk intensive lenger. Lenke til kommentar
Sjefern Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Les dette da. Forklarer det det du lurer på? http://www.vr-zone.com/reviews/ATi/R9800Pro/page8.htm Lenke til kommentar
adsfiklam Skrevet 5. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2005 Les dette da. Forklarer det det du lurer på? http://www.vr-zone.com/reviews/ATi/R9800Pro/page8.htm Egentlig ikke. Det jeg lurte på var hvorfor jeg får maks 91 FPS i MOHAA. Noen som vet hvorfor? Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Jeg bruker alltid AA/AF, har gjort det siden jeg gikk over fra Ti4200 til R9700. Nå ser grafikk uten AA forferdelig ut. Lenke til kommentar
Sjefern Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Les dette da. Forklarer det det du lurer på? http://www.vr-zone.com/reviews/ATi/R9800Pro/page8.htm Egentlig ikke. Det jeg lurte på var hvorfor jeg får maks 91 FPS i MOHAA. Noen som vet hvorfor? Står ingenting i din første post om MOHAA.... Men 90fps er uansett mer enn nok. Så jeg ville skrudd på aa og af til x4 og kjørt oppløsning i 1024*768. Hvis du fremdeles har 90fps ville jeg bare vært glad og fornøyd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå