Marillion Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 (endret) Er steven Segal tøff eller tøff? Han stiller på lik linje med arnold, (eller er det bare meg? ) Hva syns dere, noen andre spes macho skuespillere som bør nevnes utenom disse? (kanskje hun der mannedama i politiskolen?) Endret 4. mars 2005 av _Marillion_ Lenke til kommentar
diskvask Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Dolf Lundgren og Van Damme, men Seagal er kulere! Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Olivier Gruner i Nemesis (1993). Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Harvey Keitel. Barskere mann finner du ikke. Lenke til kommentar
Svankmajer Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Woody Allen er hard altså. (Er faktisk seriøs.) S, Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Woody Allen er hard altså. (Er faktisk seriøs.) S, Interessant forslag, men da det er åpenbart at han ikke går under det som vanligvis klassifiseres som macho (stor og sterk og aldri redd, osv) lurer jeg på hvilken måte du mener han oppfyller kravene? Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Vin Diesel kanskje..? Han tror i allefall han er macho Lenke til kommentar
Marillion Skrevet 5. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2005 (endret) Vin Diesel kanskje..? Haha, jeg syns vin diesel med sine "you've got to stop thinking police, and start thinking playstation" - kommentarer (fra XXX) er glimrende Diesel kvalifiserer til en klasse under "eliten" edit: andre slike sitat? Endret 5. mars 2005 av _Marillion_ Lenke til kommentar
Svankmajer Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Woody Allen er hard altså. (Er faktisk seriøs.) S, Interessant forslag, men da det er åpenbart at han ikke går under det som vanligvis klassifiseres som macho (stor og sterk og aldri redd, osv) lurer jeg på hvilken måte du mener han oppfyller kravene? Å frese ut film etter film så og si hvert eneste år siden 1966 til i dag nesten uten stopp der han gjør det meste selv både i hovedrolle, manus og regi synes jeg er mye mer macho, tøft og go-go-go enn å stå med et lekegevær foran kamera og si "Hasta la vista. I'll Be Back. Buy your steroids at ToysRuS". Krever nerver smeltet om fra stål. Feighet derimot er å plukke hovedrollen i heltefilm etter heltefilm etter heltefilm. Så Woody leder denne tråden sålangt. S, Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Charles Bronson Clint Eastwood Wesley Snipes Tomisaburo Wakayama Sonny Chiba The Rock? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå