*Magnus* Skrevet 6. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2005 7000 har 92 mm vifte7700 har 120 mm vifte (den er gigantisk) Derimot 7700 passer ikke på Socket A, funker sikkert hvis du modder litt ok.. takker da tror jeg jeg kjøper den du har.. siste sjekk.. link fra datakjeden.no Det er denne sant ? da skal jeg kjøpe den med en gang den kommer inn på lager OK! da er DET overstått... SPM2) Jeg har aldri montert kjøleribbe/vannblokk selv før hvordan er denne å feste? enkelt ? vanskelig? er litt redd for å knuse coren.. kan du forklare meg med en skisse elns om hvordan man gjør det? ville vært fint.. har så å si gjort alt som går an å gjøre inni en pc.. men aldri montert ribbe/blokk før lol.. Lenke til kommentar
X-Fiesta Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Jeg gjentar, den er 10,9cm i diameter! Klipp ut en pappskive på 10,9cm i diameter, legg den mitt på på prosessorsokkelen, se hvor STOR plass den tar... PS. Står faktisk på Zalmans hjemmeside at den IKKE er kompatibel med NF7-S http://www.zalman.co.kr/product/cooler/700...2MBlist_eng.htm Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 6. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2005 Jeg gjentar, den er 10,9cm i diameter! Klipp ut en pappskive på 10,9cm i diameter, legg den mitt på på prosessorsokkelen, se hvor STOR plass den tar... PS. Står faktisk på Zalmans hjemmeside at den IKKE er kompatibel med NF7-S http://www.zalman.co.kr/product/cooler/700...2MBlist_eng.htm Awwww. damn!! hvilken en skal jeg velge da Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 (endret) ]volcano 12 kanskje ? Edit: får ikke url til å virke helt Endret 6. mars 2005 av TrulZern Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 6. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2005 ]volcano 12 kanskje ? Edit: får ikke url til å virke helt vulcan bråker noe i H****TE gjør de ikke da ? Noen andre forlsag om CPU vifte? skal en tur ned dit i morgen eller tirsdagen.. så ville vært konge å ha funnet en Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 6. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2005 Husker ikke om jeg nevnte denne den ligger under socketA på datakjeden.no, så den bør vel passe ? (håper den bare klarer 2.34) Lenke til kommentar
Jar-jar Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 PS. Står faktisk på Zalmans hjemmeside at den IKKE er kompatibel med NF7-S http://www.zalman.co.kr/product/cooler/700...2MBlist_eng.htm Den passer. Har den selv på samme hk kjøler en xp-m @2400 Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 6. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2005 (endret) PS. Står faktisk på Zalmans hjemmeside at den IKKE er kompatibel med NF7-S http://www.zalman.co.kr/product/cooler/700...2MBlist_eng.htm Den passer. Har den selv på samme hk kjøler en xp-m @2400 dette gjorde meg bare enda mer frustrert å forvirret edit: du har NF7-S ? Endret 6. mars 2005 av *Magnus* Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 6. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2005 (endret) Ja se bilde. så vidt det går ser jeg, fra den kommer bort i PSU'en din er det den med både alu å Cu ? edit: Denne Endret 6. mars 2005 av *Magnus* Lenke til kommentar
Jar-jar Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 (endret) Uten kjøler. Det er bilde av Abit AN7 men dem er helt like. Ja den tar stor plass måtte fjerne grilen på psu. Endret 6. mars 2005 av Jar-jar Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 6. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2005 nice!! hvorfor står det da at den ikke passer tro :!: Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 6. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2005 (endret) her er et n00b spm som sagt har jeg aldri skiftet ut ribbe/vannblokk selv kan du ta nermere bilde av HVOR ledningene til viften skal festes? edit: SIKKER!! på at AN7 å NF7 er like ? Endret 6. mars 2005 av *Magnus* Lenke til kommentar
Jar-jar Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 (endret) Står meget bra forklart i bruksanvisningen som følger med. Ledningene skal festes på hk der det står cpu fan. Ja det er alu/cu Det er en liten mod du må gjøre det er å kappe viftefeste . For at den ikke skal butte borti kondesatoren, står ved den blå braketten. Står i bruksanvisninga. (som inngen leser) Endret 6. mars 2005 av Jar-jar Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 6. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2005 Står meget bra forklart i bruksanvisningen som følger med.Ledningene skal festes på hk der det står cpu fan. konge! Les min siste edit i posten over.... Så det ultimate spm'et.. hvor hard skal man feste den ? vil ikke knuse coren heller Lenke til kommentar
Jar-jar Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Så det ultimate spm'et.. hvor hard skal man feste den ? vil ikke knuse coren heller Helt til det stopper. Det er ikke mulig å knuse cpu med denne kjøler, festemekanismen fjærer. Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 6. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2005 (endret) Ja det er alu/cuDet er en liten mod du må gjøre det er å kappe viftefeste . For at den ikke skal butte borti kondesatoren, står ved den blå braketten. Står i bruksanvisninga. (som inngen leser) Huh dette er noe jeg kommer til å stå fast med når jeg driver på kan du forklare litt nermere ? edit: leif Endret 6. mars 2005 av *Magnus* Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 6. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2005 Så det ultimate spm'et.. hvor hard skal man feste den ? vil ikke knuse coren heller Helt til det stopper. Det er ikke mulig å knuse cpu med denne kjøler, festemekanismen fjærer. Åå!! takk å lov.. det var bra skjer for meg selv, trøkker den hard nedi å knuser den men det var en god nyhet Lenke til kommentar
Jar-jar Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 edit: SIKKER!! på at AN7 å NF7 er like ? Ja har begge to. Bruker nå NF7. AN7 skal få vannkjøling i nytt kab. Lenke til kommentar
Jar-jar Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 (endret) Bare send pm når du får den så kan vi ringes. Endret 6. mars 2005 av Jar-jar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg