numbnut Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 ..for å levere nok til en opteron244 på et msi bord med det vanlige inkl gigbit nettverkskort, to sata raid disker, en cd brenner, to gig ecc minne og ett pci skjermkort? har prøvd ymse kalkulatorer og de sier 300 watt pluss. da rant det en liten djevel i meg og jeg satte inn en fs 250w PSU (13A 12v) og det har gått i to døgn nå. med temp probe montert på kjøleribbene i PSU måler jeg ikke mer enn ved last av en PIII 733 med ett GF3 og scsi kontroller samt pci lydkort og to gamle disker og fire dimm minnebrikker.. har en 410 watt PSU fra Chieftech liggende som sier 15A på 12v railen. holder det mon tro på sikt?? Så har jeg en høykvalitets 350W ,18A 12v (HEC). Vil denne kunne gjøre jobben? Jeg erveldig opptatt av å mekke en boks og så la den være lukket uten å måtte åpne kassa hver dag for å "sjekke". Den skal gjøre en jobb på kontoret mitt med å handle web løsningen samt en liten sql base. i tillegg skal den være domenekontroller. Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Dei to siste psuane skal nok holde. Lenke til kommentar
maze Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Dei to siste psuane skal nok holde. jepp Den første på 250W ville ikke jeg brukt på sikt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå