kingkop Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Jeg lurer på om to datamaskiner koblet opp til en router vil få samme IP adresse ut mot internet? Årsaken til at jeg spør om dette, er at jeg er med i et fotballspill på internet som heter Hattrick. Nå vil kona også være med. Men hun får ikke, for de sier at søknaden for å være med kommer fra samme maskin som allerede har lag, altså min PC. Hvordan kan jeg bevise at kona eksisterer og har en egen PC?? Jeg tipper de tror det er en og samme bruker som skal registrere seg flere ganger. Takker for råd! Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 ja, dere har begge samme WAN IP ut mot nettet. altså, internett ser ikke deres maskin, men en maskin (routeren) skal dere begge ut samtidig da trenger dere flere WAN IPr som man sikkert kan leie av ISP for en hvis sum noe som sikkert er uaktuelt for et lite spill Lenke til kommentar
kingkop Skrevet 4. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2005 ja, dere har begge samme WAN IP ut mot nettet. altså, internett ser ikke deres maskin, men en maskin (routeren) skal dere begge ut samtidig da trenger dere flere WAN IPr som man sikkert kan leie av ISP for en hvis sum noe som sikkert er uaktuelt for et lite spill Takk for svar. Ja det blir lite aktuelt å betale for flere IP'er.. Hvordan skal man bevise for disse Hattrick adminer at det er to brukere bak denne routeren?? Lenke til kommentar
kingkop Skrevet 5. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2005 ja, dere har begge samme WAN IP ut mot nettet. altså, internett ser ikke deres maskin, men en maskin (routeren) skal dere begge ut samtidig da trenger dere flere WAN IPr som man sikkert kan leie av ISP for en hvis sum noe som sikkert er uaktuelt for et lite spill Takk for svar. Ja det blir lite aktuelt å betale for flere IP'er.. Hvordan skal man bevise for disse Hattrick adminer at det er to brukere bak denne routeren?? Er det ingen her som kan hjelpe meg med dette? Eller er det ingen måte å vise at det sitter to brukere bak denne routeren? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå