Gå til innhold

Film: "Det var en gang". Kortfilm.

Anbefalte innlegg

Heisann.

Du, problemet mitt er nå er at jeg har laget en film som jeg har lyst til å vise her på forumet, men jeg har ikke noen sted å laste den opp på. Har du muligheten til å hjelpe meg slik at folk kan se filmen her på forumet? Det ville vært veldig hyggelig, siden jeg har lyst på tilbakemeldingen på filmen :) Filmen er på 60 mb, noe som kan virke litt stort, men den er helt klart vært størelsen :p (vært å se på altså) :D

mvh

Anders

Sånn da er filmen lastet opp takket være Jallakim igjen :D

Filmen handler om en jente som blir etterfulgt av en gal forfatter. Forfatteren har skrevet en fortelling som jenta finner liggende i en koffert utenfor huset. Hun leser den, og mens hun leser, begynner ting å skje, akurat slik det står i teksten.

Tittel: "Det var en gang"

Lengde: Ca 10 min

Format: .MPG

Størrelse: 60mb

Etter at du har sett filmen er det fint om du skriver ned noe her om hva du syntes om filmen, bra og dårlige ting. Det ville vært hyggelig :yes:

Se filmen her

mvh

Anders

Endret av Andyax
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Jeg blir visst den første som gir tilbakemelding. Stort sett synes jeg dette var en veldig bra film.

Positivt

- Jeg kom i en ganske skummel stemning.

- Jevnt over veldig fine kamerabevegelser(litt hakkete iblant, men det er bare bagateller)

- Passende musikk.

Negativt

- Når hun ser morderen første gang, er det så vidt vi ser ham, og skriket hennes stopper altfor brått. Hadde vært mye bedre om det fortsatte å skrike til hun våknet opp i sengen.

- Hovedpersonen spilte til tider litt dårlig.

- Da hun ble påkjørt, virka det litt feil. Andre gang vi ser bilen ser det ut som den stopper opp og kjører litt til venstre. For meg virket det ikke som hovedpersonen ble påkjørt.

Det er mitt inntrykk etter filmen. Som sagt - veldig bra film. Nå er det bare å vente til proffene her kommer med sine tilbakemeldinger...

Endret av Oleway
Lenke til kommentar

Kritikk:

- Dette er jo en klisjè... når skal folk finne opp noe nytt?

- Dårlig skuespill av personer som ikke er i fokus... f.eks. de som ikke deltar i dialogene i begynnelsen. De bare sitter og koper.

- Dårlig valg av komprimering.

Komplimenter:

- Kjekt å se at videoamatører legger opp filmene sine på nettet

- Videoen var bra redigert, og stemningsfull

Konklusjon:

- Det vil gå bedre neste gang :p når du har en bedre historie, og legger ned mer arbeid i skuespillet.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...