Janock Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Jeg driver med et prosjekt på skolen om typiske islamske tradisjoner og skikker i Irak. Problemet er bare at når jeg inkluderer "Irak" blant søkeordene, får jeg bare fram linker om krig, konflikter og terrorisme... Så det jeg lurer på om det er noen snille sjeler der ute som kan hjelpe meg med å finne noen brukbare sider om stoffet? Hadde vært til stor hjelp Lenke til kommentar
Homme Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 (endret) prøvd å leite på enten islam.no eller islamworld.net ? Er vel nogenlunde samme islamske skikker i det fleste islamske land? Hadde forøvrig akkurat et prosjekt om Islam, der jeg skrev endel om skikker i bland annet Irak, så vis du kan vente til mandag så kan jeg legge den ut her så kan du se litt. (får den igjen på mandag) Endret 4. mars 2005 av kolleckio Lenke til kommentar
Janock Skrevet 5. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2005 Høres kjempefint ut. Det skal ikke fremføres før på tirsdag så det hadde vært til stor hjelp! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå