Gå til innhold

...ja..dette er en jalla post...

AKIRAx77

Anbefalte innlegg

...for jeg kjeder meg!!!...og jeg er sååå utålmodig..Har bestilt min nye PC..fikk kabinette og floppyen rett før helgen...ganske stiiilig...sort chiftec dragon...og da måtte jeg jo kjøpe sort floppy.....så igår fikk jeg CPU og RAMen..en P4 2.226 ghz...og 512 MB RAM...sittet å beundret CPUen litt...og det er litt latterlig hvordan størrelse proposjonene er mellom CPUen og kjøleribba.....ribba har type 100 ganger massen til CPUen...at noe så lite skal kunne generere så mye varme at noe så stort må kjøle det......kanskje lage panel ovner med gamle CPUer i...og føre litt strøm på..må jo være super effektivt!!!..*s*..neida..som sagt..dette er en jalla post hvor jeg bare gå å venter på den siste biten til min nye PC..hovedkorte!!!..og det står FORTSATT ubekreftet levering 26.06...ARGH!!! GÅR DET ANN!!..vil leke med min nye maskiiiin...går fra en PIII 550..til en P4 2.226....gleder meg til å bare boote opp maskina..se DET går kjapt...*s*

AKIRA

-------------------------

Whos ya daddy??

Dual PIII 550

768 MB RAM

GF 3 64 MB

Nokia 446 PRO 19"

Audigy Player

Plextor 12/12/32

Pioner DVD

[ Denne Melding var redigert av: AKIRAx24 på 2002-06-25 12:38 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

er ikke noe galt på orderen..og det er DET hovedkorte jeg vil ha...er ingen andre som får det inn noe tidligere heller...de har ikke lurt meg...jeg bare sitter å venter til de får den på lager...bestilt MSI SIS645DX hovedkort fra Pcutstyr.no

NEVERMIND!!! Jeg ser nå på siden dems at de har fått dem på lager....er de kjappe burde jeg ha det innen Fredag!!!!!...SWEET MAMA!!!

-------------------------

Whos ya daddy??

Dual PIII 550

768 MB RAM

GF 3 64 MB

Nokia 446 PRO 19"

Audigy Player

Plextor 12/12/32

Pioner DVD

[ Denne Melding var redigert av: AKIRAx24 på 2002-06-25 11:01 ]

Lenke til kommentar

AKIRA ser at Shivac må føle det samme som meg....sommerfugler i magen og en liten lykkerus for at en ny PC snart er på vei....la oss takke gudene for at potensielle kjærester ikke leser disse postene...de hadde skydd oss som pesten og stemplet oss som gale!!...men de...forstår det bare ikke....

AKIRA

ypperlig oppfølgning til min jalla post dette...

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-06-25 12:05, Bitex skrev:

Potensielle kjærester? det virker som de skyr dere allerede da :razz:

I motsettning til deg Bitex hopper ikke vi på den første og beste og holder fast resten av livet....playing the field.....boy!! :razz: *s*

AKIRA

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-06-25 12:36, EnD.R.E. skrev:

Quote:

Den 2002-06-25 12:00, Kjetil Lura skrev:

Eg lurt på en ting,hva er en p5

Kjetil, samme satt jeg og stussa på.

Den må være veldig ny.

aaaaaaner ikke hva dere prater om....stå P4 der......nå....*s*

Lenke til kommentar

no sweat Kjetil...skjønte det..*s*

JAAAAAAAAAAAAA zer hovedkort iz in da MAIL!!....om gudene bare ser på meg med blidt åssyn..så har jeg det på fredag..og en heeeerlig helg med å bygge min nye maskin...avbrutt med 3 timer housemusikk med dertilhørende heftig hoftevrikking!....KONGE HELG!!

AKIRA

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...