tomcse Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Jeg går til qxl.no, og istedet havner jeg på 60sekunder.no, en slags hurtigauksjon eller noe! Hva er dette for tøys? Lenke til kommentar
pannelars Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Ja vel hos meg funket dette bra da, ikke no 60sekunder.no her nei. Lenke til kommentar
tomcse Skrevet 4. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2005 Prøvde nå med IE, da kom jeg rett! Bruker til vanlig Awant Browser, som i skrivende stund har samme symptom. Okei, tråden er herved henlagt! Lenke til kommentar
Musty Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 nei, funker glimrende her også Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 oppdataer avant-versjonen din. det har nettopp blitt lagt ut en ny på www.avantbrowser.com Lenke til kommentar
tomcse Skrevet 4. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2005 oppdataer avant-versjonen din. det har nettopp blitt lagt ut en ny på www.avantbrowser.com Takk, nå leser jeg qxl i Avant igjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå