Empty Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Har fått ned noen script til XboxMediaCenter som gjør at jeg kan streame trailere ifra Apple.com, men når jeg skal se på trailerne så begynner filmen å hakke etter 5-6 sek. for så å bli gradvis verre til den stopper helt. Brukte først en gammel versjon av XBMC, så byttet jeg til den nyeste ifra 1 Feb. 05, men har nå byttet tilbake til 15 Jan. 05, men alle sammen har vært like ille... Noen som har en løsning på dette ? Lenke til kommentar
ABautz Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Hei Du må gå inn på Innstillinger>System>Hurtigbufring og sette bufferen på Internett opp til f.eks. 8192 kb. Alexander Lenke til kommentar
Empty Skrevet 11. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2005 Må nesten ta opp denne tråden igjen. Gjorde akkurat det ABautz sa, satte bufferen opp til 8192 kb, men nå så spiller den videoen i ca 15 sek før den begynner å hakke. Har også prøvd å sette den opp til det høyeste, 16384 kb eller no, og da kan den spille i ca 30 sek. Noen som har en løsning ? Har akkurat finni et script som gjør at jeg kan se på musikkvideoer, men det nytter jo ikke når jeg bare får sett 30 sek så begynner den å hakke... Lenke til kommentar
sebste Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Ser trailere på filmweb.no (scriptet er vedlagt). Velg da last ned hele før avspilling... Går bra her;) filmweb.zip Lenke til kommentar
Empty Skrevet 14. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2005 Har ikke prøvd Filmweb scriptet, men ser trailere via Apple istedet. Men er det ingen som har en løsning på lagginga jeg opplever ved streaming av litt større filer... ? Lenke til kommentar
sebste Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Nå har ikke jeg apple scriptet, men det er tydelig at problemer et for lav båndbredde. Se om du kan åpne scriptet på pc'en i notepad, og om det er noen innstillinger med å først spille av etter nedlastningnen er ferdig, eventuelt mindre oppløsning(kjedelig på TV). Prøv Filmweb scriptet. Det er veldig enkelt i bruk. Lenke til kommentar
e321 Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Hvordan åpner man "scriptet" etter at det er kopiert over? Lenke til kommentar
sebste Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 (endret) Legg innholdet i mappa scripts under XBMC. Da skal du få den opp i scripts lista på XBMC. Den er ofte sammen med setings, litt avhengig hvem skin du bruker.. Endret 14. mars 2005 av sebastian_stenmark Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå