Gå til innhold

Finnes det store ordentlige spill t symbian mobile


Anbefalte innlegg

noen som vet om det finnes noen skikkelige bra spill t symbian mobiler noe alla DETTE bare at dette er til pocket pc da...:/

Hadde vært kjempe kult med et spill man kan sitte å spille seg gjennom etterhvert når man sitter på bussen å kjeder seg osv! må være et adventure spill med historie eller no...grafikken er vel ikke sååå viktig da det er bare mobil men hadde vært kult med noe ordentlig...=)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gjett om det finnes. Det beste er nok forøvrig å ha noen spesielle kategorier i sikte...

Klarer ikke å gå mer i detalj da jeg ikke vet hvilken symbian mobil du har. Så du får nok sloss med jungelen selv, foreløpig.

Hangango.com har noe, pdatopsoft har også noe, my-symbian er også et godt sted å starte letingen; men det beste er nok gode gamle google ;)

(Forøvrig så vil du også finne noe spennende på nokia sine sider)

Lenke til kommentar

Har en Siemens SX1!

Må ikke være noe dritt som tetris eller no må være som et ordentlig data spill med historie å en god lengde å gjærne litt størrelse (har minnekort).

Hadde vært kult med monkey island spillene t mobil (de første)

 

Må heller ikke være java da java suger bigtime!

Endret av Fat_ASS
Lenke til kommentar

Skriver du en liten review når du har spilt det?

 

Nope!

Prøvde spillet å det gikk en smule hakkete på min SX1 å det var heller ikke noe lyd...:/

Grafikken var ok men ikke no kjempe bra da hele spillet var bygd opp av bilder som man forflyttet seg på! (gikk fra det ene bilde til det andre)

Kom heller ikke noe langt da jeg sitter fast helt i begynnelsen av spillet! har gått overalt men kommer ingen vei! ting skjer liksom litt uten mening men det kan jo være at det blir bedre etterhvert...Vis dere vet om noen andre måter å sende spillet på så kan dere få det! (ikke over msn)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...