Haii Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Jeg fikk en gammal pc av en venn av meg men dessverre sliter jeg litt med å få den til å fungere skikkelig. Jeg fant ut at det var noe galt med hovedkorte fordi den ikke detected 80gb hardisken min (Ja hardisken funker på andre maskiner). Prosessor: AMD-K6 Hovedkort: P5SS-Me Socket: 7 (tror jeg) Sliter litt med å finne driver til P5SS-ME. Så jeg lurer om noen har en genial side hvor jeg kan finne bios update til det hovedkorte. Å ja jeg har brukt å finne det hovedkorte på google, men dessverre funket ikke noen av de bios oppdaterings linkene. Lenke til kommentar
baldrick-the-man Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Hei Du kan gå til følgende adresse: http://www.ecsusa.com/downloads/p5ss_me.html Der skal du kunne laste ned bios til kortet du har. Du bør sjekke det hovedkortet du har, for å se hvilken versjon det er av kortet - jeg ser den bios tingen er til et kort av versjon 1.2 Og joda - det var godeste Gogle som gjorde jobben her også Lenke til kommentar
Haii Skrevet 4. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2005 (endret) hehe, takk. Jeg var innom den siden, men jeg var usikker på om det var liksom en update som hjalp hovedkorte til å lese en 80gb harddisk. Takker for svar EDIT: Noen som vet noe om dette? eller klare å finne et sted der det står noe om dette? Endret 4. mars 2005 av ZaLzIce Lenke til kommentar
baldrick-the-man Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Jeg hadde prøvd å flashe med den siste biosen fra den siden jeg - vil forundre meg mye om ikke det går helt greit å kjøre den disken da. Uansett kan det neppe skade å oppgradere bios, ser jo av beskrivelsen til den bios oppgraderingen at der er en del fix i den ... bl.a UDMA-66 støtte, noe som jo er en veldig fordel hvis du skal ha en nyere disk på det hovedkortet Lenke til kommentar
Haii Skrevet 5. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2005 Jau, da får jeg prøve dette imorgen. Hvis jeg får tid:) Så får jeg si ifra om det går greit eller Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå