SteinF Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Lurer på om det går an å bruke tandpasta som kjølepasta på en cpu og grafikkort, siden kjølepasta og tannkrem har samme konsistens så burde vell ikke dette være noe problem? Kom over denne for litt siden. Ga meg en god latter. :!: Link til tråd Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Lurer på om det går an å bruke tandpasta som kjølepasta på en cpu og grafikkort, siden kjølepasta og tannkrem har samme konsistens så burde vell ikke dette være noe problem? Kom over denne for litt siden. Ga meg en god latter. :!: Link til tråd Hva er så moro med det? Det fungerer faktisk temmelig bra... Lenke til kommentar
SteinF Skrevet 4. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2005 Jeg syns det var et artig innlegg fra Gundersen. Hadde ikke hørt om dette før. Dette var ikke ment som en personuthengelse, men for å vise at det går ann å være kreativ med det meste i en PC. Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 (endret) Syntes det var et gullkorn jeg. Endret 5. mars 2005 av ProZaC Lenke til kommentar
Explorer Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Mener å huske for en stund siden, en hardware-side fra Australia (?) som testet ut hvor stor forskjell det var på de forskjellige typene med kjølepasta. Her ble det vel også testet med blant annet sjokoladepålegg og jordbærsyltetøy. Det mest overraskende var jo at forskjellen mellom Artic Silver 3 og jordbærsyltetøyet var bare noen grader .. nei jeg husker ikke hvilken side det ble gjort på.. Lenke til kommentar
SteinF Skrevet 5. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2005 (endret) Det mest overraskende var jo at forskjellen mellom Artic Silver 3 og jordbærsyltetøyet var bare noen grader Hahaha :!: Viser bare hvordan dagens samfunn påvirker oss til å kjøpe ting vi ikke har bruk for. Edit:Skrivefeil Endret 5. mars 2005 av SteinF Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 (endret) jeg fikset problemet med å ta ut sensoren og smurte tannpasta på prosessoren. HHH viste for høy temperatur og nå viser den 29 celsius. takk for hjelpen Dette med kjølepasta/tannpasta vitsegreiene har foregått leenge på HW.no.. Endret 5. mars 2005 av ohh-noo Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Lurer på om det går an å bruke tandpasta som kjølepasta på en cpu og grafikkort, siden kjølepasta og tannkrem har samme konsistens så burde vell ikke dette være noe problem? Kom over denne for litt siden. Ga meg en god latter. :!: Link til tråd Hva er så moro med det? Det fungerer faktisk temmelig bra... Helt riktig. Mener det var gode gammle Skrue som hadde en skikkelig forklaring på dette. Lenke til kommentar
Shibiz Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Lurer på om det går an å bruke tandpasta som kjølepasta på en cpu og grafikkort, siden kjølepasta og tannkrem har samme konsistens så burde vell ikke dette være noe problem? Kom over denne for litt siden. Ga meg en god latter. :!: Link til tråd Hva er så moro med det? Det fungerer faktisk temmelig bra... Du sa det. Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Chief-R_W testet det jo han? jeg og han tok colgate på en 200mmx.. ble ikke varmt heller... Lenke til kommentar
Freeky2k Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Hehe.. problemet er vel at tannkremen blir hardt.. Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Hehe.. problemet er vel at tannkremen blir hardt.. Ops! Neida... Men syltetøy skal prøves på den gamle Pentium 133'en. Lenke til kommentar
expoke Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 ikke undervurder tannpasta. tannpasta ble jeg nødt til å bruke ettersom jeg gikk tom for arctic silver.. var en 1,7 ghz med luftkjøling .. men ikke noe forskjell i temp. noen månder senere fikk jeg tak i litt arctic silver og bestempte meg for å benytte den istede for tannpastaen, tok av vifta og tannpastaen var like fin i kosistensen. Tannpasta er mye billigere og det funker sett .. BTW : jeg brukte colgate sesation whitning elns Lenke til kommentar
morra Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 blir sikkert en interessant lukt inni pcn hvis du bruker tannkrem da Kan nok være enig her. Ellers tror jeg det kunne vært noe nytt med en pc-med god ånde Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 blir sikkert en interessant lukt inni pcn hvis du bruker tannkrem da Kan nok være enig her. Ellers tror jeg det kunne vært noe nytt med en pc-med god ånde Hmm... Skal du ha vannkjøling, kan du jo ha litt vademecum i! Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Ja, det ble en artig lukt inni pc'en og hele rommet ja.. Lenke til kommentar
Zapking Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Har dere hørt om Mythbusters på Discovery Channel? Lenke til kommentar
morra Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Har dere hørt om Mythbusters på Discovery Channel? Jepp. Fortsett... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå