mannyboi Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Hei! jeg skal altså bygge på min gamle pc, fordi den har gått i dunken.... hatt den flere ganger til reperasjon, men den er så gammel at nå har jeg bestemt meg for å kjøpe alt nytt. jeg så over nå som jeg har tenkt å bestille nytt Hovedkort etter å ha mottatt lønningen min fra forrige måned, og har tenkt å bestille dette her. jeg har også tenkt å kjøpe disse to minnebrikkene. den jeg lå merke til at på hovedkortet står det: Støttet RAM-teknologi DDR SDRAM og på Kingston HyperX brikkene står det: Type: DDR-DIMM vil dette si at det minnebrikkesettet ikke fil passe til det hovedkortet? takker for all tilbakemelding Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 DIMM er porten til rammen, i dette tilfellet DDR DIMM....det vil funke helt fint Lykke til med ny data, Francis Lenke til kommentar
mannyboi Skrevet 4. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2005 tusen takk første gang jeg lager ny pc skulle egentli kjøpe en ferdiglaget men så fikk jeg med med hvor mye som kan spares ved å bygge en selv Lenke til kommentar
torkelma Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 tusen takk første gang jeg lager ny pc skulle egentli kjøpe en ferdiglaget men så fikk jeg med med hvor mye som kan spares ved å bygge en selv Du sparer vel ikke så mye hvis du velger de delene der... Det er ikke akkurat økonomi-deler du har valgt..... Men selvfølgelig, du får ikke en ferdig Dell-PC som nærmer seg det her... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå