trn100 Skrevet 25. juni 2002 Del Skrevet 25. juni 2002 Quote: yummy skrev (2002-06-25 19:04):Vet dere forresten hva jeg legger i fjortiss - begrepet? En person som oppfører seg på samme måte som ungdom i alderen rundt 14 år gjør - generelt sett. Dersom de ikke får gjøre som de selv ønsker, kommer de i opposisjon til foreldrene eller de "myndighetspersonene" som prøver å hindre dem. Hmmm... Var det noen som leste VG i dag? Den ene synlige politimannen som gikk rundt å smilte til Blitzere og andre demonstranter? Kanskje ikke helt ueffent tross alt! Har i allefall vært svært lite problemer i Oslo i forbindelse med det som skjer der... Er det ikke noe som heter at 'gjør mot andre hva du ønsker de skal gjøre mot deg' :smile: Tilbake til overskriften! Er langt på vei enig i hva den sier... Har i grunnen alltid likt meg godt her på HW... Når det gjelder den kritikken jeg måtte ha bidratt til angående Vidar har han som det er sagt før her ryddet fint opp i dette, og det står det respekt av... Når det kommer til stykket er vi jo bare mennesker og sådanne eksisterer ikke i feilfrie utgaver... Fikk forresten et drops fra Microplex i dag! Skal vurdere å sende det til deg Yummy! Vet at du har hatt noen tøffe dager, så en påskjønnelse hadde vært på sin plass...:smile: Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 25. juni 2002 Del Skrevet 25. juni 2002 Yummy gjør en bra jobb, bare til å fortsette å piske feil postinger. De du får dårlig kritikk fra er vanligvis de du har stengt postene til :smile:. Morsom katt du har :smile:. Likte dette bildet her: :razz: Har selv problemer med en katt som kvesser kløra i håret mitt når han vil ut (midt på natta såklart). Noen drittunger som hadde sitti med sigarett og svidd inn merker på huet hans for litt siden... *synd på han*, men han er fortsatt like hyper . Fant ut hvem som gjorde det og overfalt han på gata og slo han ned. Haha, han brakk en tann. Lenke til kommentar
sjanten Skrevet 25. juni 2002 Del Skrevet 25. juni 2002 MrA|: når du har starta off topic her.... :wink: (og siden yummy og liker katter) vi har selv to katter (mor og datter) og disse har jeg ingen problemer med (for å si det mildt). ganske hyggelig å ha en av dem ved siden av skjermen og klappe litt når maskina hakker som fy eller jeg venter på at ei side skal lastes. MEN igår (eller dagen før det, anyway) var den minste av dem ute. plutselig hørte jeg et byks i vinduet. ikke uvanlig, de bruker gjerne den veien, men det jeg så var en ANNEN katt. og VIPS en til annen katt! to hankatter som jagde katta mi inn på kjøkkenet. knuste først den ene potteplanten. den brune klarte å stikke av ut vinduet igjen, en svart var igjen. denne hopte opp i vinduskarmen (fordi den ikke kom ut av vinduet vedsiden av det åpne) og klatra opp så langt den kom; hopte ned og opp i dobbeltvinduet vedsidenav og gjorde presis det samme (og knuste en til plante) samtidig som det "lakk" av ræva dens (vel,ikke ræva; urin) før den for som en GAL katt ut vinduet igjen! gjett hvem som skal på hytta og skyte litt med salongrifle (baktanker? mennesket gjør aldri noe uten en grunn) Lenke til kommentar
EC Skrevet 26. juni 2002 Del Skrevet 26. juni 2002 Dersom noen hadde svidd Oliver (katta mi) med sigaretter, hadde jeg ofret en hel 20 - pakning på dem! Dyreplageri kan ikke forsvares - det verste tilfellet jeg har hørt om var noen i sverige som hadde fanget en katt, hengt den opp i et tre og pusset ei bikkje på den. Det stakkars dyret fikk alvorlige skader, og måtte avlives. Jeg sier bare én ting: dersom noen gjør noe slikt, har de alvorlige mangler i skallen. Slikt er ikke tilgivelig i det hele tatt, og burde straffes _hardt_. De kunne jo fått bade Oliver.... :wink: Oliver er forresten blitt en stor, lat katt. Slank og fin, men LAT! :smile: Tror han har det særs godt her; blir tatt vare på og dullet med. Spiser taffelsticks, vaniljesaus, lakris og vannmelon så det høres lang vei. :smile: Men nå begynner vi å bli _vel_ off topic. Takker for all hjelp og støtte så langt. Mvh. yummy, aka. Vidar; moderator. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå